Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌊💮🐦🔥
Rakas sinä..
🍆🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa meillä kaivattuni kanssa paikka, jossa voitaisiin keskustella ihan kaksin. Saisin ehkä tietää hänen elämästä ja hän minun: miten vuodet on menneet, miten elämä on ollut kärsimystä ja rakkautta ja kaikkea niiden välillä ja tärkeimpänä se, miten häntä ja yhteistä elämän jakamista olen kaivannut.
Pussauskoppi?
Oisin ihan paniikissa, jos alkais pussailla tässä vaiheessa, kun ei olla oltu kunnolla yhteyksissä edes. Ehkä kaivattua ei jännitä, mietin.
Oletko nainen? Luonto tikanpojan puuhun ajaa.
Hyvää viikonloppua ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌊💮🐦🔥
Rakas sinä..
🍆🥵
Tulen syliisi pelkässä mekossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa meillä kaivattuni kanssa paikka, jossa voitaisiin keskustella ihan kaksin. Saisin ehkä tietää hänen elämästä ja hän minun: miten vuodet on menneet, miten elämä on ollut kärsimystä ja rakkautta ja kaikkea niiden välillä ja tärkeimpänä se, miten häntä ja yhteistä elämän jakamista olen kaivannut.
Pussauskoppi?
Oisin ihan paniikissa, jos alkais pussailla tässä vaiheessa, kun ei olla oltu kunnolla yhteyksissä edes. Ehkä kaivattua ei jännitä, mietin.
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌊💮🐦🔥
Rakas sinä..
🍆🥵
😘🥰💋😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussauskoppi?
En.
No, en minäkään tiedä, miten asiat menisivät. Hyvin mielelläni juttelisin ja istuisin käsi kädessä ensin.
KÄYN HU*RISSA KOSKA VIEHÄTYN VAIN NAISISTA JOTKA PITÄVÄT MINUA LUOTAANTYÖTÄVINÄ SILLÄ PIDÄN ITSEÄNI LUOTAANTYÖNTÄVÄNÄ JOTEN NAISEN JOKA PITÄÄ MINUA VIEHÄTTÄVÄNÄ TÄYTYY OLLA JOTENKIN VIALLINEN JOTEN EN VIEHÄTY HÄNESTÄ KUIN IHAN HETKEKSI VAIN. H*ORA PANEE MINUA VAIN KOSKA MAKSAN HÄNELLE HYVIN JA SE TEKEE HÄNESTÄ VIEHÄTTÄVÄN JA TASOKKAAN VAIKKA H*ORA ONKIN.
SIINÄ TOTUUS
M
Vierailija kirjoitti:
🌊💮🐦🔥
Minkä värinen toi lintu on apn mielestä? Mulla näkyy sininen, mut jollain laitteilla se on punainen papukaija. Ehkä joku muukin eri laitteilla. Tosi ohiksena kysyn.
NAISEN ESTYNEISYYS JA LUOTTAMUSONGELMAT OVAT EHDOTON TURN OFF JA RAJATTOMUUS ON SE HOT
Vierailija kirjoitti:
KÄYN HU*RISSA KOSKA VIEHÄTYN VAIN NAISISTA JOTKA PITÄVÄT MINUA LUOTAANTYÖTÄVINÄ SILLÄ PIDÄN ITSEÄNI LUOTAANTYÖNTÄVÄNÄ JOTEN NAISEN JOKA PITÄÄ MINUA VIEHÄTTÄVÄNÄ TÄYTYY OLLA JOTENKIN VIALLINEN JOTEN EN VIEHÄTY HÄNESTÄ KUIN IHAN HETKEKSI VAIN. H*ORA PANEE MINUA VAIN KOSKA MAKSAN HÄNELLE HYVIN JA SE TEKEE HÄNESTÄ VIEHÄTTÄVÄN JA TASOKKAAN VAIKKA H*ORA ONKIN.
SIINÄ TOTUUS
M
Markus jatkaa vaan kukkamekkolinjalla. Pääsithän sinä siinä puolueen listoillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko ettei jaksa enää kirjoittaa täällä, pelkkää ajan tuhlausta. N-m
Sovitaan vaan jos saan kirjoittaa samat sinulle suoraan.
Puolestani saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌊💮🐦🔥
Rakas sinä..
🍆🥵
😘🥰💋😍
Sitten voisit liu'uttaa käsiä selkääni pitkin, löytää etupuolelle ja etsiä sormille lämmikettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌊💮🐦🔥
Rakas sinä..
🍆🥵
😘🥰💋😍
Sitten voisit liu'uttaa käsiä selkääni pitkin, löytää etupuolelle ja etsiä sormille lämmikettä.
Häh mä luulin et istut suoraan munan päälle ku vaikutti siltä toi pelkässä mekossa syliin tuleminen!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko ettei jaksa enää kirjoittaa täällä, pelkkää ajan tuhlausta. N-m
Vain kirjalliset sopimukset allekirjoituksin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌊💮🐦🔥
Rakas sinä..
🍆🥵
😘🥰💋😍
🧤