37-vuoden ikään olen oppinut, että jokaista miestä kiinnostaa seksuaalisesti muutkin kuin oma nainen
Ajattelin näin toki jo teini-iässä, mutta ajan kuluessa on tämä vain vahvistunut.
Kommentit (13)
Naisetkin ajattelevat toisia kuin omaa ukkoaan.
Totta. Himoitsemme myös brasilialaisia shemaleja. Mutta ne ovat vain eläviä seksileluja meille. Oikean naisen kanssa sitten se perusarki ja elämä ja kulissi kunnossa.
Oletko arabi? Islaminuskoinen?
Suomalaiset erilaisia kun meillä ei ollut etuoikeutena ihanaa ja anteliasta luontoa vaan kovaa puurtamista elämä vaati että selvisimme.
Hiki liimaa yhteen ja ankarat luonnonolot suosivat uskollisuutta ja luottamusta. Suomalaisille kehittynyt geneettinen ominaispiirre luottamuksesta ja uskollisuudesta, teille arabeille luonto kehittänyt toisenlaisia ominaisuuksia.
Kiinnostavat minua myös makeiset, mutta karkkihyllyn ohi kävelen.
M44
Sanoa muuta.
Monesti kiinnostuksen kohteena on transseksuaali Nicola tai työpaikan kesäharjoittelija Nico18
M44
Miestä ei ole luotu yksiavioiseksi.
Tietysti kiinnostaa, mutta ainakaan minä en halua loukata vaimoani. Minulla on paljon muitakin moraalittomia intohimoja, joista kuitenkin pystyn kieltäytymään.
Meillä miehillä on kaikkia himoja mutta myös moraali ja aivot, joita osa osaa käyttääkin eikä nussi kaikkea mikä liikkuu vaimon selän takana.
Ei se nyt noin yksinkertaista ole.
Ihmetyttää, miten joku jaksaa julistaa itsestäänselvyyttä. Vielä naurettavampia ovat miehet, jotka kuvittelevat, etteivät heidän vaimonsa kuitenkaan himoitse muita miehiä :D
Kyllä tulee peput ja tisut tsekattua prismassa. Ei silmät varasta!
Tietenkin