Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
lämmin ajaTus ja iloa alKavaan viikonloppuun
Kiitos! Omin tään!
Kuuma blondi Audi. Julma ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shellillä. Liikenteessä oli tutun näköinen valkoinen auto.
Joku tietää mun auton värin.
Valkoinenhan on aika harvinainen auton väri. Vai miten se menikään...
Vierailija kirjoitti:
Shellillä. Liikenteessä oli tutun näköinen valkoinen auto.
Onko jossain vielä Shell? Eikö ne muttunut kaikki tässä taannoin st1.n lipun alle?
Vierailija kirjoitti:
Emme näe enää koskaan.
Niin. Se särkee sydämmeni.
Ymmärrän, että olin pettymys sinulle.
Niin tai näin, aina väärinpäin.
Kaunis päivä kääntyi harmaaksi sateeksi. Sinä olet päivänpaisteeni, satoi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lämmin ajaTus ja iloa alKavaan viikonloppuun
Kiitos! Omin tään!
Näpit irti se on minun😄
Tänään pidän poikkeuksellisesti vapaapäivän. Kaivattu voisi tulla kylään. Laitettaisiin ruokaa, juteltaisiin. Halattaisiin tämän tästä. Pikku pusun voisin antaa, ihan kaverimielessä ;) nn
Sovitaanko ettei jaksa enää kirjoittaa täällä, pelkkää ajan tuhlausta. N-m
Oispa meillä kaivattuni kanssa paikka, jossa voitaisiin keskustella ihan kaksin. Saisin ehkä tietää hänen elämästä ja hän minun: miten vuodet on menneet, miten elämä on ollut kärsimystä ja rakkautta ja kaikkea niiden välillä ja tärkeimpänä se, miten häntä ja yhteistä elämän jakamista olen kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Oispa meillä kaivattuni kanssa paikka, jossa voitaisiin keskustella ihan kaksin. Saisin ehkä tietää hänen elämästä ja hän minun: miten vuodet on menneet, miten elämä on ollut kärsimystä ja rakkautta ja kaikkea niiden välillä ja tärkeimpänä se, miten häntä ja yhteistä elämän jakamista olen kaivannut.
Pussauskoppi?
Vierailija kirjoitti:
🌊💮🐦🔥
Rakas sinä..
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko ettei jaksa enää kirjoittaa täällä, pelkkää ajan tuhlausta. N-m
Sovitaan vaan jos saan kirjoittaa samat sinulle suoraan.
Kivaa päivää ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin niin kovin haluaisin.
Joku tietää mun auton värin.