Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatkohan enää minua?
Muistan, kaipaan, rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Mikki!
Kiitos!
T. Hiiri
Onko tämä joku sisäpiirivitsi? Tiedän ihmisiä, jotka hokee tuota mikkihiirtä livenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ollut kiinnostunut tyyneysharjoituksista?
En tarvitse sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettiä että, kivimuuri, sinä taisit välittää minusta kuitenkin !!
Välitin ja välitän.
Vierailija kirjoitti:
H (n), jos oikeasti kaipaat yhteyttämme takaisin, niin voisit laittaa myös oma-aloitteisesti mulle viestiä. Ja kun mä laitan sulle jotain, niin olisi kiva jos vastaisit myös muutakin kuin sen pakollisen. Muuten tämä ei toimi ja aiheuttaa mulle vain tarpeetonta ahdistusta. Jos se kaipaaja oli joku muu, niin ei sitten mitään. Koskaan aiemmin vain ei ole tullut niin selkeää tunnistetta.
t. värillisen kirkollissymbolin kupeesta se yks tyyppi
J, se olin minä. Mutta panikoiduin, anteeksi.
H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ollut kiinnostunut tyyneysharjoituksista?
En tarvitse sellaisia.
Kyse oli kiertoilmauksesta. 😃
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ryssi ton biisoni-asiankin aikanaan, kymmeniä miljoonia tapettiin ja lopulta oli vaan jotain tuhat jäljellä. Järkyttävä teurastus. Varmaan ollu hienon näköstä kun isot laumat vaeltanut preerialla.
Liittyy sun kaipaamaan henkilöön mitenkä?
Hyvää alkavaa viikonloppua sinulle, ihana mies! Muista, että olet ihan täydellinen just noin. Kaipaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H (n), jos oikeasti kaipaat yhteyttämme takaisin, niin voisit laittaa myös oma-aloitteisesti mulle viestiä. Ja kun mä laitan sulle jotain, niin olisi kiva jos vastaisit myös muutakin kuin sen pakollisen. Muuten tämä ei toimi ja aiheuttaa mulle vain tarpeetonta ahdistusta. Jos se kaipaaja oli joku muu, niin ei sitten mitään. Koskaan aiemmin vain ei ole tullut niin selkeää tunnistetta.
t. värillisen kirkollissymbolin kupeesta se yks tyyppi
J, se olin minä. Mutta panikoiduin, anteeksi.
H
Hei, kaikki on okei. Painikoin itsekin. Hengitellään syvään ja otetaan iisisti, eikä pelätä toisiamme, ok?
t.J
lämmin ajaTus ja iloa alKavaan viikonloppuun
Lounastauolla kalapuikkoja, ajatuksissa sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounastauolla kalapuikkoja, ajatuksissa sinä.
Missä olet lounastauolla?
Töissä ;)
Shellillä. Liikenteessä oli tutun näköinen valkoinen auto.