Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Surullinen olo, kun muistot alkavat haalistua. Onneksi olen tallentanut joitain juttuja, joihin voin palata, kun haluan. Yksi hauska muisto tuli nyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatkohan enää minua?
Tapaan satoja ja taas satoja tyyppejä vuodessa. Useimmat unohdan. Jos olen nähnyt sinua tyyliin 50 kertaa, todennäköisesti en ole unohtanut. Ja jos satut olemaan vielä sellainen, joka sai minut usein naurahtamaan ja haluamaan lisää näkemisiä, en ole unohtunut. Odotin ja kaipasin sinua aina, silloinkin kun vielä nähtiin.
Tapasin kanssa ennen. Silti jotkut on niitä ketkä jää mieleen ja kenet aina muistaa. Kuulostat kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tosi läpinäkyvä, kun et edes tajua puhuvasi kokonaan eri ihmiselle :D"
Aa kenelle multipersoonistasi nyt puhun, sillekö joka kiistää ongelmasi? Mielenterveysongelmat ovat ikäviä ja ne tuottavat negatiivisia tuntemuksia, juuri tuollaisia mitä käyt nyt läpi. Varaa aika lääkärille niin sopivat lääkkeet löytyvät sekä sinulle että niille muille.
Eikä silti sun runoista tule hyviä :D
Riittävän hyviä, että siihen tarttuu negistelijä eikä vieläkään ole päässyt yli siitä. :3
Mistä pitäisi päästä yli?
Hyvää yötä halein suukoin naiselle 30km ja rajain taa. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Kor. 11:6, 14-15 "Ellei nainen peitä päätään, hän voi yhtä hyvin leikkauttaa hiuksensa. Mutta jos kerran hiusten leikkaaminen tai pois ajaminen on naiselle häpeällistä, hänen tulee peittää päänsä." ... "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi mutta naiselle kunniaksi. Pitkät hiukset on annettu naiselle hunnuksi."
Tästäkin olen eri mieltä. Olen kuvitellut olevani samaa mieltä Raamatun kanssa. Nämä ovat varmasti jotain kontekstistaan irrotettuja pätkiä.
1. Piet. 3:3 ja 1. Tim 2:9
Maailmassa, missä naisen asema oli monin tavoin heikko, nainen saattoi saada arvostusta ja vaikutusvaltaa kauneutensa ansiosta. Kalliit vaatteet, korut ja tukkalaitteet kertovat varallisuudesta, joka myös oli ja on vieläkin maailman silmissä yksi ihmisen arvon mittareista. Raamattu kuitenkin opettaa, että Jumalan silmissä ihmisen sisäinen elämä, sydämen asenne on tärkeämpi kuin se, miltä hän näyttää. Uskova nainen on ensisijaisesti Kristuksen oma ja Jumalan silmissä arvokas ja rakas sellaisenaan.
Ihminen katsoo ulkokuorta, mutta Herra näkee sydämeen 1. Sam. 16:7.
Ulkonäköönkin liittyvissä asioissa voimme soveltaa mm. Roomalaiskirjeen 14. luvussa esitettyjä periaatteita: emme elä itseämme varten vaan Kristusta ja lähimmäistämme varten. Meidän ei tule tuomita toinen toistamme, mutta ei myöskään olla pahennukseksi toisille.
Tässä maailmassa edustat Kristuksen valtakuntaa. Kun mietit pukeutumistasi ja ulkoasuasi, mieti asiaa siltä kannalta. Puhtaus ja siisteys ilman muuta kuuluvat asiaan.
Eräs käytännön periaate voisi myös olla: millaisessa asussa olet kotonasi, niin että voit keskittyä asiaasi ja kohtaamiisi ihmisiin eikä sinun tarvitse koko ajan miettiä ulkoasuasi. Vapauteen Kristus meidät vapautti Gal. 5:1.
Vierailija kirjoitti:
Terve!
No se!
Hyvää yötä, rakas. Yösuukko ja pitkä hali. Rakastan sinua. Nuku hyvin.
Hyvää yötä. Kaipaan ja ikävöin.
Annetaan haalistua, jotain uutta tilalle.
Nyt en ole enää väsynyt. Uupumus oli sitkeä! Terveisiä kaikille. Öitä. 🖤 Jonna
Uunin saranan fiksaajalle. Kenties joskus vielä jutellaan ja katsotaan linnunpesiä taas. Sulla on ihana hymy. 🤗
God morgon fru speciallärare 😚
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Mikki!
Kiitos!
T. Hiiri
Hyvää huomenta sydämeni.. mukavaa päivää.
Joo käväisin täällä. Väsyttää, öitä.