Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreäpaitainen mies.
Nii?
No, se oli se muru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea sulle valitsemallesi tielle. Tiesin etten sovi sulle. En saa itseäni edes siroksi. Tulen aina olemaan liian iso.
Turha omaa ruumiin kokoaan märehtiä :) Se on mikä on, ja kaikki ei tykkää kaikista, mutta kaikille löytyy tykkääjiä. Eli keskity niihin, joita sinun olemuksesi viehättää. Ei niihin, joiden makuun se ei ole.
Viehätän vain luuseri miehiä joten mun on oltava tosi ruma ja etova.
Vedät niitä vaan puolees, koska et ole tehnyt selkeitä rajoja mitä haluat ja mitä et todellakaan halua. Ne näkee sen.
Älä jauha paskaa. Sehän luusereita viehättääkin, päästä murtamaan itsevarma ja itsetietoinen nainen vaan koska mieli tekee.
Mun kokemalla luuserin erottaa jo kätellessä. Luuseri myöskin puhumalla paljastaa itsensä ja tapansa. Niihin on helppo olla sekaantumatta, jos on käynyt mielessään läpi mitä haluaa ja mitä ei halua. Nämä puskee iholle/elämään jos ihminen ei tiedä mitä haluaa. Esimerkkinä eräs naapurin nainen, tutustuu näihin luusereihin ja alkaa seurustelemaan näiden kanssa. Mikä siinä on että ei voi rimaa nostaa ? Nämä luuserit heti kättelyssä puhuessaan paljastavat jouppoutensa ja väkivaltaisuuden jne. Ja tämä nainen vaan vasta ongelmien ilmaantuessa haukkuu pataluhaks, vaikka ensimmäisestä keskustelusta käy jo ilmi millainen tapaus kyseessä. No, ehkäpä siinä on sit joku sääli ja ressukan paapominen ideana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan häntä, joka pelastaisi minun henkeni kaikkien muiden yli. Tiedän kuka hän on mutta tietääkö hän?
Oletko lapsi? Vai miksi henkesi pitää pelastaa kaikkien muiden yli? Itse voisin hyväksyä paikkani ykköspelastettavien joukossa, jos olisin raskaana. Myös aivan pienet, huollettavat lapset tekee sen, että niiden äidin/isän henki olisi hyvä pelastaa ensitilassa.
Kissa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle mittää.
Älä huoli. Ei mullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea sulle valitsemallesi tielle. Tiesin etten sovi sulle. En saa itseäni edes siroksi. Tulen aina olemaan liian iso.
Turha omaa ruumiin kokoaan märehtiä :) Se on mikä on, ja kaikki ei tykkää kaikista, mutta kaikille löytyy tykkääjiä. Eli keskity niihin, joita sinun olemuksesi viehättää. Ei niihin, joiden makuun se ei ole.
Viehätän vain luuseri miehiä joten mun on oltava tosi ruma ja etova.
Vedät niitä vaan puolees, koska et ole tehnyt selkeitä rajoja mitä haluat ja mitä et todellakaan halua. Ne näkee sen.
Älä jauha paskaa. Sehän luusereita viehättääkin, päästä murtamaan itsevarma ja itsetiet
Jos pitää valita kuka tässä on luuseri niin mä äänestän sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle mittää.
Älä huoli. Ei mullekaan.
Eikä mulle. Maanantai ei mittään, tiistai ei mittään, keskiviikko, torstai...
Itsevarma ja itsensä tunteva nainen pääsääntöisesti tietää mitä haluaa. Ja pienimmistäkin varoituslipuista viheltää pelin poikki. Ei luuserit mitään itsevarmoja naisia edes yritä iskeä 😁 Mun kohdalla ainakin nämä luuserit, tietää että ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan häntä, joka pelastaisi minun henkeni kaikkien muiden yli. Tiedän kuka hän on mutta tietääkö hän?
Oletko lapsi? Vai miksi henkesi pitää pelastaa kaikkien muiden yli? Itse voisin hyväksyä paikkani ykköspelastettavien joukossa, jos olisin raskaana. Myös aivan pienet, huollettavat lapset tekee sen, että niiden äidin/isän henki olisi hyvä pelastaa ensitilassa.
Tämän viestin kirjoittaja ei voi olla nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö krysanteemeista?
Minä tykkään 😊 valkeet ja lilat lempiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan vaan joku tollo joka ei tunne empatiaa naisia kohtaan ja sen takia haukkuu lapseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö krysanteemeista?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa ensin.
Voi, sun kissa on sulle tärkeä 😍
Vierailija kirjoitti:
Itsevarma ja itsensä tunteva nainen pääsääntöisesti tietää mitä haluaa. Ja pienimmistäkin varoituslipuista viheltää pelin poikki. Ei luuserit mitään itsevarmoja naisia edes yritä iskeä 😁 Mun kohdalla ainakin nämä luuserit, tietää että ei onnistu.
Mitä/keitä nää luuserit siis on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen, naisethan ne raskaana on. Mielestäni tuossa minun näkemyksessäni ei ole mitään erikoista, eikä se omassa elinpiirissäni erikoinen näkemys olekaan. Mutta meitä on tietysti moneen junaan täällä ja erilaisista taustoista myös.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa musta tuntuu että nää luuserit vihaa mua ja haluaa päästä musta eroon kun käyttäytyvät miten käyttäytyvät. Eivät usko etten sovi heidän muottiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa mitä teen on vikaa, asiaa ei voi selvittää kun se miten yritän selvittää on väärin jne.. siis kun tulen vastaan on seuraava pommi tiellä vastassa
Miksi haluat selvittää mitään, kun näet että toista ei enää kiinnosta? Anna sen olla ja jatka omaa elämääsi?
Kai uskon siihen että jos on viettänyt toisen ihmisen kanssa tiiviisti 2kk niin silloin ihminen ansaitsee edes jonkinlaisen erokeskustelun
Niin minäkin luulin ja uskoin tuohon. Kaikkien kohdalla sitä closeria ei vaan saa. Me vietettiin/seurusteltiin 5kk ja yhtenä päivänä, hän vaan tuli ja ilmoitti että ei nähdä kuukauteen, hällä on asioita hoidettavana ja siitä viikko eteenpäin, laittou wapissa estolle, hän oli muuttanut 5h ajomatkan päähän, exänsä kanssa samaan kaupunk
Järkyttävää. Lohdullista, et tätä sattuu muillekin. Jättää kyllä pitkät jäljet.
Höpö