Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea sulle valitsemallesi tielle. Tiesin etten sovi sulle. En saa itseäni edes siroksi. Tulen aina olemaan liian iso.
Turha omaa ruumiin kokoaan märehtiä :) Se on mikä on, ja kaikki ei tykkää kaikista, mutta kaikille löytyy tykkääjiä. Eli keskity niihin, joita sinun olemuksesi viehättää. Ei niihin, joiden makuun se ei ole.
Viehätän vain luuseri miehiä joten mun on oltava tosi ruma ja etova.
Vedät niitä vaan puolees, koska et ole tehnyt selkeitä rajoja mitä haluat ja mitä et todellakaan halua. Ne näkee sen.
Älä jauha paskaa. Sehän luusereita viehättääkin, päästä murtamaan itsevarma ja itsetiet
Nyt sä löit kätesi ps.ccaan.
Nainen on kuulemma itsepetoksessa eläjä jos palstailee mutta mies täysin viaton kun kirjoittaa täällä myös, järjestää noitavainoja yms
👶🍄🍪 kohta nähdään! 7 viikkoa siis viikko ilman rakasta ########ta
Huh huh Me pelkäämme jo Talvea
Vierailija kirjoitti:
Mitä Viina kaupasta?
Tuo mulle.
Vierailija kirjoitti:
Helposti jää lopuksi ihan yksin kun tekee listaa vaatimuksista ja ei ehkä ajattele onko itse kaikkien niiden vaatimusten arvoinen.
Listallani on yksi nainen, kaivattu. En tiedä miten olla vaatimuksen arvoinen, mutta jos hänet saisin, ei arvonsa minulle jäisi epäselväksi hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea sulle valitsemallesi tielle. Tiesin etten sovi sulle. En saa itseäni edes siroksi. Tulen aina olemaan liian iso.
Turha omaa ruumiin kokoaan märehtiä :) Se on mikä on, ja kaikki ei tykkää kaikista, mutta kaikille löytyy tykkääjiä. Eli keskity niihin, joita sinun olemuksesi viehättää. Ei niihin, joiden makuun se ei ole.
Viehätän vain luuseri miehiä joten mun on oltava tosi ruma ja etova.
Vedät niitä vaan puolees, koska et ole tehnyt selkeitä rajoja mitä haluat ja mitä et todellakaan halua. Ne näkee sen.
Älä jauha paskaa. Sehän luusereita viehä
Luuserit ovat kiinnostuneita kaikista naisista. Lähestyvät heitä jotka osoittavat vähääkään kiinnostusta. Nekin jotka osoittavat haluaa pois heti kun karu totuus paljastuu.
Eli itsepetosta
Miten voin rakentaa yhteyttä ilman sinun apuasi?
Vierailija kirjoitti:
Miten voin rakentaa yhteyttä ilman sinun apuasi?
Älä rakenna.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaipaillut pitkin päivää. Sinusta en ole kuullut hiiskahdustakaan. Onko kaikki hyvin?
Muuten Ok, ikävä sinua vain.
Vierailija kirjoitti:
👶🍄🍪 kohta nähdään! 7 viikkoa siis viikko ilman rakasta ########ta
Huh huh Me pelkäämme jo Talvea
näkeekö sieniä sateella? aja sitä yhtä väylää pitkin katsoo sientä 🍄😆😆
Vierailija kirjoitti:
Mitä Viina kaupasta?
grammars
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, mekin on istuttu vierekkäin sinisellä samettisohvalla. Välissä oli kyllä tilaa.
Ei ollut sinisestä samettisohvasta kyse. Lues uudelleen ajatuksen kanssa.
Tämä ei liittynyt siihen toiseen sohvaviestiin vaan tuli siitä vain mieleen. Saattoi muuten olla, ettei ollutkaan just se sininen meidän alla, jos tarkemmin ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaipaillut pitkin päivää. Sinusta en ole kuullut hiiskahdustakaan. Onko kaikki hyvin?
Muuten Ok, ikävä sinua vain.
Mäkin ikävöin kaivattuani. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Tuota meinasin juuri kysyä
kaivatultani. Mitä kuuluu?
No kysyppä irl,ilahtuisin kovasti.😁
Heti kun nähdään.
No joo, seuraavaan sattumalta näkemiseen voi vierähtää useampi kuukausi, mutt' hei, näillä mennään... 😥🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö krysanteemeista?
On niitä somiakin.
Tykkään tosi paljon niistä. Laitetaan ens kesänä niitä johonkin yhdessä?
Mihin meinasit?
Luuserit ovat kiinnostuneita kaikista naisista. Lähestyvät heitä jotka osoittavat vähääkään kiinnostusta. Nekin jotka osoittavat haluaa pois heti kun karu totuus paljastuu.