Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
29221/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilypyllysi näytti herkulta. Kuten sinä muutenkin, myös vastapäätä. Olet ihana, kaunis ja himottava.

Vierailija
29222/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit?

Tuota meinasin juuri kysyä

kaivatultani. Mitä kuuluu?

No kysyppä irl,ilahtuisin  kovasti.😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29223/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea sulle valitsemallesi tielle. Tiesin etten sovi sulle. En saa itseäni edes siroksi. Tulen aina olemaan liian iso. 

Turha omaa ruumiin kokoaan märehtiä :) Se on mikä on, ja kaikki ei tykkää kaikista, mutta kaikille löytyy tykkääjiä. Eli keskity niihin, joita sinun olemuksesi viehättää. Ei niihin, joiden makuun se ei ole.

Viehätän vain luuseri miehiä joten mun on oltava tosi ruma ja etova.

Vierailija
29224/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa mitä teen on vikaa,  asiaa ei voi selvittää kun se miten yritän selvittää on väärin jne.. siis kun tulen vastaan on seuraava pommi tiellä vastassa 

Miksi haluat selvittää mitään, kun näet että toista ei enää kiinnosta? Anna sen olla ja jatka omaa elämääsi?

Kai uskon siihen että jos on viettänyt toisen ihmisen kanssa tiiviisti 2kk niin silloin ihminen ansaitsee edes jonkinlaisen erokeskustelun 

Niin minäkin luulin ja uskoin tuohon. Kaikkien kohdalla sitä closeria ei vaan saa. Me vietettiin/seurusteltiin 5kk ja yhtenä päivänä, hän vaan tuli ja ilmoitti että ei nähdä kuukauteen, hällä on asioita hoidettavana ja siitä viikko eteenpäin, laittou wapissa estolle, hän oli muuttanut 5h

No hyvä että jollakin on hauskaa 😊 Mullakin nykyään tuo jo huvittaa. Joillakin vaan ei ole munaa käydä sitä erokeskustelua. Ja tämä tyyppi etsii parhaillaan deittisovelluksessa seuraavaa huijattavaa. Sama edellinen

Vierailija
29225/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea sulle valitsemallesi tielle. Tiesin etten sovi sulle. En saa itseäni edes siroksi. Tulen aina olemaan liian iso. 

Turha omaa ruumiin kokoaan märehtiä :) Se on mikä on, ja kaikki ei tykkää kaikista, mutta kaikille löytyy tykkääjiä. Eli keskity niihin, joita sinun olemuksesi viehättää. Ei niihin, joiden makuun se ei ole.

No se liittyy sitten johonkin muuhun, kuin luontaiseen ruumiin kokoon. Itse varmaan osaat parhaiten sanoa, mihin. 

Vierailija
29226/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit?

Tuota meinasin juuri kysyä

kaivatultani. Mitä kuuluu?

No kysyppä irl,ilahtuisin  kovasti.😁

Heti kun nähdään.

Vierailija
29227/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kohtelet sun seuraavaa paremmin kuin kohtelit minua. Ei tarvitse ainakaan ihmetellä miksi olet yksin.

Kuka sanoi, että olen yksin?

Vierailija
29228/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa päiväunelleni

Vierailija
29229/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedät niitä vaan puolees, koska et ole tehnyt selkeitä rajoja mitä haluat ja mitä et todellakaan halua. Ne näkee sen.

Vierailija
29230/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esim. en ole ikinä viehättynyt luonnostaan isokokoisista miehistä. Ei mitään heitä vastaan, ja voi olla ihana tyyppi jne., mutta ei vaan seksuaalista vetovoimaa ole ollut.

Nyt sitten kun vietin aikaa kapha-vartalotyypin ihmisen kanssa, niin ymmärsin, miksi olen varmaankin intuitiivisesti vältellyt sellaisia isompirakenteisia miehiä. Nimittäin aivan ihana tyyppi tuokin, lempeä leppoinen luonne ja positiivinen energia. Mutta se HITAUS. Ei helvetttti mulla meinasi mennä moneen kertaan hermot ja tunsin itseni sellaiseksi kireäksi spandex-ukkeliksi siinä, vaikka normaalisti MINÄ olen tottunut olemaan seuralaisten kanssa se hitaampi haahuilija. 

Vierailija
29231/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti jää lopuksi ihan yksin kun tekee listaa vaatimuksista ja ei ehkä ajattele onko itse kaikkien niiden vaatimusten arvoinen.

Vierailija
29232/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan häntä, joka pelastaisi minun henkeni kaikkien muiden yli. Tiedän kuka hän on mutta tietääkö hän?

Vierailija
29233/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedät niitä vaan puolees, koska et ole tehnyt selkeitä rajoja mitä haluat ja mitä et todellakaan halua. Ne näkee sen.

Älä jauha paskaa. Sehän luusereita viehättääkin, päästä murtamaan itsevarma ja itsetietoinen nainen vaan koska mieli tekee.

Vierailija
29234/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha paskaa. Sehän luusereita viehättääkin, päästä murtamaan itsevarma ja itsetietoinen nainen vaan koska mieli tekee.

Ei ne siihen pysty. sivusta

Vierailija
29235/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti jää lopuksi ihan yksin kun tekee listaa vaatimuksista ja ei ehkä ajattele onko itse kaikkien niiden vaatimusten arvoinen.

No eiköhän tuollaista listaa tehdessä ole järkevää olla realistinen kuitenkin. Ettei nimenomaan tule haluttua jotain mitä ei voi saavuttaa/saada.

Vierailija
29236/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen miehen on turha haikailla suhdetta, joka on valmis käyttämään ikäviä, jopa laittomia keinoja näyttääkseen naiselle kaapin paikan, sellaisen miehen on turha haikailla suhdetta, joka ei pystyisi laittamaan naistaan kaikkien muiden läheistensä edelle. Ehkä hän löytää jonkun, mutta jonkun muun kuin minut. En pelkää kostoa, en pelkää enää hiljaisuutta. 

Vierailija
29237/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo 🤍

Vierailija
29238/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi listajutut kuulostaa niin yläkoululta. Erilaiset ihmiset viehättää eri ominaisuuksilla, mikä toimii yhdellä, ei välttämättä toimi toisella. Ja yksin voi jäädä, vaikka sillä listalla lukisi vaatimuksena vain, että "hengittää itse".

Vierailija
29239/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vastakohdat täydentää toisiaan. <3

Vierailija
29240/35298 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan häntä, joka pelastaisi minun henkeni kaikkien muiden yli. Tiedän kuka hän on mutta tietääkö hän?

Oletko lapsi? Vai miksi henkesi pitää pelastaa kaikkien muiden yli? Itse voisin hyväksyä paikkani ykköspelastettavien joukossa, jos olisin raskaana. Myös aivan pienet, huollettavat lapset tekee sen, että niiden äidin/isän henki olisi hyvä pelastaa ensitilassa.

Ketju on lukittu.