Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Ajattelen sua. Tänään rakastelua illalla?
Sopii! 😃
Suosikkiopettajani ja samalla suosikkirouvani. Samalla ruotsinkielinen ja keski-ikäinen.
Tänker på dig 🥰
Kerroin jo aikaisemmin, että sanat ovat lopussa. Se ei tarkoita mitään muuta kuin että sanat ovat lopussa, kun niitä olen käyttänyt niin antaumuksellisesti. Olisi aika vaihtaa ilmaisun lajia ei-kielelliseen. (Sinä varmaan tykkäisit jatkaa kielellisellä linjalla silloinkin, enkä siinä tapauksessa kiemurtelisi ulos tilanteesta.) Rakastan, tarvitsen ja kaipaan sinua.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii! 😃
Asia selvä. Pukeuduthan sihteerikön asuun?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin niin kovasti töihin. Aina haastattelun jälkeen kaikki vaan hiljenee eikä kenestäkään kuulu mitään. 😭
Voi kun saisit sen työpaikan! Onnenpotkuja etsintään, kaikkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii! 😃
Jaa-a. Kaipaatko sihteeriä vai muuten vain toimistofiilistä?
Näin unta, jossa etsin vaatteita ylleni tilaisuuteen, johon oletin sinunkin tulevan. Olin lapsuudenkodin vinttihuoneessa, ja pienestä kaapista kaivelin kamppeita. Löytyi nätti siniharmaa mekko, jollaista minulla ei kyllä koskaan ole ollut. Yllättäen en nähnyt sinua siellä, missä piti. Unissakaan en ylety. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii! 😃
Jaa-a. Kaipaatko sihteeriä vai muuten vain toimistofiilistä?
Juu, aivan ehdottomasti kaipaan!
Una coccola per te. E buona giornata!
Kenellä oli tarjolla vain ystävyyttä jatkossa?
Mulle ei käy pelkkä ystävyys. Kaipaan rakkautta ja hellyyttä.
Koulu on alkanut ekaluokkalaisella. Olin aamulla niin iloinen kuvasta. 💛
Tarmokasta koulutaivalta ihan jokaiselle lapselle ja perheelle!
Vierailija kirjoitti:
Sä et oo somes, en voi stalkata sua.
Stalkkaa mua oikeessa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys hyvä jatkossa.
Muutakin haluat kun tänne kirjoitat.
Eihän se siitä mitään kerro, ei kaikki kaipaa täällä mitään parisuhdetta. Itselläkin toiveissa pelkkä ystävyys irl. Eri
Eikö ystäväksi nyt olisi kohtuullisen helppokin hankkiutua, jos jo tuntee toisen niin hyvin, että tietää haluavansa hänet ystäväkseen? Sivusta ihmetellen
Mä tarvitsisin rakkauspommitusta. Ihan todella.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä ketjua. Tää on tyhmä.
En mäkään aluksi ymmärtänyt.Vilkaisin joskus ja ajattelin että mitä typeryyttä. Mutta sitten kohtasin yhden katseen ja jostain syystä tää ketju tuli sillo mieleen. Päätin kirjoittaa ja purkaa sitä, mitä mielen päällä oli. Mulla on tähän ns. Viha-rakkaussuhde. Kaivatun takia täällä edelleen.
Niitä päiviä on ollut minullakin "muutama". En ole tullut hullua hurskaammaksi minusta mutta myöskään sinusta. Jollakulla oli myös ihan ratkaiseva osa minun hulluuteeni.