Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
29021/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere.

Siinä on kaupunki, jolla on tärkeä rooli mulle tulevana vuonna.n

Vierailija
29022/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvin noloa, kun kaikki saisivat tietää, kuka kiusaa jotakuta nimettömänä netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29023/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan kyllä niin outoja. En tiedä, ootko huomannut. Näin tekis mieli kirjoittaa kaivatulle, taidan jättää lähettämättä, kun en tiedä, mitä ajattelee.

Voit lähettää.

Vierailija
29024/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä J (mies).

Vierailija
29025/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seikkailijat ei kiinnosta 

Laiskat läskit ei kiinnosta

Seikkailevat läskit kiinnostaa

Vierailija
29026/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvin noloa, kun kaikki saisivat tietää, kuka kiusaa jotakuta nimettömänä netissä.

Mitä täällä on taas kiusattu? Juuri tulin, enkä huomaa kiusaamista

Vierailija
29027/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusit vaan satuttaa mua. 

Gallup: Peukuttavatko ihmiset sitä että joku satutti vai peukuttavatko sitä että joku kertoi asiasta?

Alapeukutan kaikkea itsesääliulinaa ja uhriutumista täällä, helvetin raskasta porukkaa

Sinä täällä olet se raskas,jonka viestejä ei jaksa.Joka viestiin puutut.NE EI OLE SINULLE 

Kyllähän gallup on ihan kaikille :D itse nyt kyllä ainoana tässä puutuit viestiin aiheetta

Vierailija
29028/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään mä jaksan mukana tässä.. ja miksi en jaksa.. miksi vaadin liikaa ja en mitään yhtä aikaa 

miksi mun sisällä on tunne kokoajan, että tää juttu vielä kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Että tää vaatii meiltä molemmilta niin paljon, ettei me siihen pystytä. Jomman kumman pitäisi tehdä se isompi työ toisen puolesta. 

Tykkään tästä aidosta pohdinnasta.

Vierailija
29029/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sadepäivän iltaa ja yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla oli tänään kiva päivä, itelläin passiivinen, minimilenkki ja kauppareissu, söin pääeineen vasta illasta, valkuaisen ehin syömään jo niukasti ennen puolta päivää. Olen ajatellut siua ja meitä, rakkauella. Nuku hyvin.

Vierailija
29030/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä, Piipii.

Vierailija
29031/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekee mieli tai tarvii haleja, kun on niin rikki, ettei meinaa jaksaa. Nyt ei ole sellainen tilanne, mut kaivatun hali ois kyllä nyt ihan kiva pikku bonus tähän päivään tai iltaan. Pitäisin päätä hetken sydäntä vasten ja kuulostelisin, onko hän vielä elossa.

Vierailija
29032/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia erääseen pyöreään päähän.

Vierailija
29033/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan kyllä niin outoja. En tiedä, ootko huomannut. Näin tekis mieli kirjoittaa kaivatulle, taidan jättää lähettämättä, kun en tiedä, mitä ajattelee.

Pysy rohkeana. Rohkeutta ilmaista mielipide.

Vierailija
29034/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraavan kerran saavutamme puhe-etäisyyden, voisit sillä tavalla puolihuolimattomasti kysäistä jotain sellaista, johon voisin miettimättä vastata tahd... kyllä kiitos, oikein mielelläni. 🤭 Näihin kuviin ja tunnelmiin ihanimpia unia.

Vierailija
29035/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei outoja vaan eksentrisiä 🤗 hyvää yötä omalaatuiselle ja siksi niin ihanalle kaivatulle

Vierailija
29036/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seikkailevat läskit kiinnostaa

Omin tän. 

Vierailija
29037/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Peukuttavatko ihmiset sitä että joku satutti vai peukuttavatko sitä että joku kertoi asiasta?

Alapeukutan kaikkea itsesääliulinaa ja uhriutumista täällä, helvetin raskasta porukkaa

Sinä täällä olet se raskas,jonka viestejä ei jaksa.Joka viestiin puutut.NE EI OLE SINULLE 

Kyllähän gallup on ihan kaikille :D itse nyt kyllä ainoana tässä puutuit viestiin aiheetta

Vastailet kyllä paljon muihinkin viesteihin mutta piti nyt tämäkin sinulle vielä kertoa.

Vierailija
29038/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita unia erääseen pyöreään päähän.

Samat pikkupäälle😙

Vierailija
29039/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastailet kyllä paljon muihinkin viesteihin mutta piti nyt tämäkin sinulle vielä kertoa.

Mitä sä itse jatkat vastailua mulle? :D elä elämääs

Vierailija
29040/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä riittää sutinaa, enkä tikkua ristiin ensimmäisenä laita.

Joo mullakin yksi lihava ja paikallaan viihtyvä tuttu sutinoi ihan jatkuvasti, ja energiaa tuntuu sillä saralla riittävän. On kyllä aloitteellinenkin. 

Toisaalta hoikempi seikkailijakaverikin sutinoi, ehkä enempi vaihtuvien romanssien kuin irtosuhteiden parissa. Hänellä varmaan jotain vaeltavaa mielentilaa joka näkyy fyysisestikin, ja tuolla ekalla taas turvattomuutta johon syö ja sisustaa pesää.

Ketju on lukittu.