Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvin noloa, kun kaikki saisivat tietää, kuka kiusaa jotakuta nimettömänä netissä.
Päänsisäiset harhat kiusaavat monia netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkään mä jaksan mukana tässä.. ja miksi en jaksa.. miksi vaadin liikaa ja en mitään yhtä aikaa
miksi mun sisällä on tunne kokoajan, että tää juttu vielä kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Että tää vaatii meiltä molemmilta niin paljon, ettei me siihen pystytä. Jomman kumman pitäisi tehdä se isompi työ toisen puolesta.
Tykkään tästä aidosta pohdinnasta.
Joskus toivoisin, että kaivattu vaatisi.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja rajain taa mieheltä mitättömältä. Huomiseen.
Myönnän joskus stalkkaavani kuviasi. Tekisi mieli antaa todella pitkä hali. Olet halittava <3 Nuku muuten hyvin!
Hyvää yötä M mies P paikkaan. Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvin noloa, kun kaikki saisivat tietää, kuka kiusaa jotakuta nimettömänä netissä.
Mitä täällä on taas kiusattu? Juuri tulin, enkä huomaa kiusaamista
Ei ole munkaan mielestä kiusattu, kaikki ei vaan käy ihan täysillä. Sivusta
Kaikki huomaa :D
Kauniita unia Johanna. Kaipaan sun naurua ja hölmöjä vitsejä. Sitä kuinka näet maailman täysin erilailla kuin muut. Uskallat toivoa ja olla omanlainen. Haluaisin herätä aamuisin sun kämpästä ja katsoa kuinka puhut itseksesi ja leikit kissojensa kanssa.
Hyvää yötä kaipaamalleni ihmiselle!
Oon muuten varma että koko kaupunki on tiennyt jo kauan meidän menneestä ihastumisesta. Niin se aina menee. Ihmiset kertoo vaikka ei sais. Jutut etenee vaikka kuinka pitkälle.
Hän vaikuttaa olevan puuhakas, mutta ei mikään seikkailija. Siis käy kyllä välillä jossain, mutta ei silleen seikkailijatyyppiä.
Sä et oo somes, en voi stalkata sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys hyvä jatkossa.
Muutakin haluat kun tänne kirjoitat.
Eellekoohonrakkausterveiset
Toivottavasti tämä päivä menee hyvin 💖
Vierailija kirjoitti:
Noniin, luulin olevani jo vähän immuunimpi sinulle kesälomien tuoman tauon myötä, mutta tässä sitä taas ollaan. Luullakseni olen menettänyt osan sydämestäni sulle pysyvästi. Mitäs nyt tehdään?
J
Halataan, halataan, ja jutellaan pitkän kaavan mukaan?
Huomenta! Ajattelen sua. Tänään rakastelua illalla?
Taas päättyy yksi päivä jolloin en tullut hullua hurskaammaksi sinusta.