Miksi et käytä meikkiä?
Minusta se on helppo ja edullinen keino saada itsestään vielä astetta paremman näköinen.
Kommentit (103)
En tiedä, miksi minun pitäisi olla paremman näköinen.
Ei oo koskaan jaksanu opetella, ei kiinnosta 😃
Vierailija kirjoitti:
Parempi ulkonäkö ei nosta palkkaani, ei lisää osaamistani, ystävieni kiintymystä tai mieheni ja lasteni rakkautta. Sen sijaan hieman pitempään nukkuminen lisää minun omaa hyvää tuultani.
Millä tavalla pitempään nukkuminen liittyy meikkaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Säästyy rahaa
Meikit ei ole kalliita ja niiden hinta päivää kohti on ihan häviävän pieni.
Ap
Tunkkainen ja epäluonnollinen olo, jos meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi ulkonäkö ei nosta palkkaani, ei lisää osaamistani, ystävieni kiintymystä tai mieheni ja lasteni rakkautta. Sen sijaan hieman pitempään nukkuminen lisää minun omaa hyvää tuultani.
Ehkä keksit, jos oikein ankarasti mietit.
En jaksa kuin joskus vapaapäivinä. Silmämeikki sa silmät kirveltämään välillä. Kaikki silmämeikinpoistosineet kirvelee. Aamuisin saa nukkua pidempään, kun ei tarvi nousta meikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luulee että meikkaaminen tarkoittaa että pitää laittaa tunnin gaalanaama.
Eikö voisi vaan sanoa että "en halua" tai "en viitsi", joku nukkuminen on ihan typerä tekosyy koska perusmeikkiin menee alle 5 minuuttia. Kenenkään yöunet ei ole viidestä minuutista kiinni.
Todellakin käytän!
Tunnen oloni todella seksikkääksi kun kirkkaan punainen huulipunani leviää salaa luonani käyvän perheenisän meisselin varteen, ikäänkuin vinkkinä vaimolle 🤤
PenttiTV58 🥰
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kuin joskus vapaapäivinä. Silmämeikki sa silmät kirveltämään välillä. Kaikki silmämeikinpoistosineet kirvelee. Aamuisin saa nukkua pidempään, kun ei tarvi nousta meikkaamaan.
Meikkaan lähes päivittäin, koskaan ikinä milloinkaan en ole käyttänyt "silmämeikinpoistoainetta". Kyseessä on ihan turhake, perusvoide ajaa saman asian eikä kirvele ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvät sen tietävät, kun ei meikkaa niin ei mene siihen aamulla aikaa ja voi nukkua pidempään.
Kokeile niin tiedät, töissä käymistä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästyy rahaa
Meikit ei ole kalliita ja niiden hinta päivää kohti on ihan häviävän pieni.
Ap
Essencen ja Catricen meikit edullisia ja hyviä. Kyllä pieni freesaus piristää ilmettä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas saan sitä enemmän maksavia seuraajia, mitä laitetumpi olen. Ilman meikkiä olen aika mitäänsanomaton, kokeiltu on.
Sanni16kerava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luulee että meikkaaminen tarkoittaa että pitää laittaa tunnin gaalanaama.
Eikö voisi vaan sanoa että "en halua" tai "en viitsi", joku nukkuminen on ihan typerä tekosyy koska perusmeikkiin menee alle 5 minuuttia. Kenenkään yöunet ei ole viidestä minuutista kiinni.
Mä ainakin meikkaan samalla kun juon kahvia, joten meikkaamiseen ei tarvitse varata yhtään ylimääräistä aikaa.
Ap