Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, pitänee lähtä iltapalalle ja suihkuun pesemään auringon ja fyysisen työn hiostamaa atleettista vartaloani.
Tarjoatko mammoille kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin, kun keksin meille yhden hauskan parivaljakko-nimen.
Viiksisiippa ja korvayökkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää ei olla samalla tasolla. Nousit seuravalle ja minä putosin pykälän alemmas.
No mitä kävi
No miten kävi/ mitä tapahtui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle, autoit ja juteltiin. Paikas viininpunainen kulmahylly ja jääkaapin oves korttei matkoilta. Kunpa näkisin sut..🤗
Sama levy pyörii, kiviäkin kiinnostaa!
Sun mielipiteet ne juuri EI KIINNOSTA. Anna muiden kaivata.Mene ankeuttaja koloosi.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Leikitäänkö yhdessä?
Et sä oot mun ja mä oon sun? Ihan koska tahansa. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit vaan satuttaa mua.
Gallup: Peukuttavatko ihmiset sitä että joku satutti vai peukuttavatko sitä että joku kertoi asiasta?
Alapeukutan kaikkea itsesääliulinaa ja uhriutumista täällä, helvetin raskasta porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta viestejä.
👋
Hampaat jo pesty.
öitä sopulit
moikkuuuuuuu
pieruni tuoksahteleE
Ihmetyttää, kuka moukka jaksaa näitä postailla...
Kohta alkaa vaikea vastuu ja se on hallinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seikkailijat ei kiinnosta
Laiskat läskit ei kiinnosta
Ja siinäpä ne tarjolla olevat vaihtoehdot sitten olivatkin. Sivueri
Oon tosi kovasti sua vailla. Menin lueskelemaan näitä täällä ja alkaa mylly pyöriä siitä mitä sä mahdata ajatella, ootko menossa johonkin tai väsymässä. Kauas kantaa ne luottamuksen säröt näköjään. Se johtuu siitä,.että koskaan ei puhuttu suoraan asioista niiden oikeilla nimillä. Totuus on edelleen, että mä en tiedä mitä sä tunnet. Toivon kovasti ja vähän toisinaan uskon tai luulen, mutta en tiedä. Se sun pitää ymmärtää. Kaipaan syliin. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit vaan satuttaa mua.
Gallup: Peukuttavatko ihmiset sitä että joku satutti vai peukuttavatko sitä että joku kertoi asiasta?
Alapeukutan kaikkea itsesääliulinaa ja uhriutumista täällä, helvetin raskasta porukkaa
Sinä täällä olet se raskas,jonka viestejä ei jaksa.Joka viestiin puutut.NE EI OLE SINULLE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seikkailijat ei kiinnosta
Laiskat läskit ei kiinnosta
Mulla kyllä riittää sutinaa, enkä tikkua ristiin ensimmäisenä laita.
Gn from the ex-rapper. Niin paljon pohdittavaa, että päätä särkee. Haluan takaisin aurinkoon.
Me ollaan kyllä niin outoja. En tiedä, ootko huomannut. Näin tekis mieli kirjoittaa kaivatulle, taidan jättää lähettämättä, kun en tiedä, mitä ajattelee.
Mikä leikki mielessä?