Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Enää ei olla samalla tasolla. Nousit seuravalle ja minä putosin pykälän alemmas.
Vierailija kirjoitti:
Harmitus, näin sut vasta ohitettuasi ja katselin loittonevaa selkääsi. Sitten en enää nähnyt.
Tunsin sun katseen. Käännyin katsomaan jonkun ajan kulutttua mutta suakaan ei enää näkynyt. Toivoin, että olisit lähtenyt perään. En ole osoittanut sulle, ettetkö saisi tulla juttusille. Olisi kiva tutustua.
Ihan rintarinnan me ollaan. Tanakasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitän vastaatko viestiini.
Laitoitko sellaisen jo?
Sähköpostitse. Hoksasin että on työpostin lisäksi yksityinenkin, siis siulla.
Pekko mene heti nussimaan känsäistä kämmentäsi.ja poistu naisten palstalta häiriköimästä. Tämä ei ole ukaasi. Tämä on käsky! Muuten menetät pallisi valtiolle. Parempi menettää omalle kädellesi. Muuta et saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee tätä meille. Älä tuhoa meitä.
??
Tiedät kyllä. Kun yhdessä hetkessä kaikki on hyvin ja seuraavassa ei, ja vetäydyt
En ole vetäytynyt enkä vetäydy. Välillä vain on touhua ja tehtävää, eikä ehdi kirjoittaa rauhassa. Tai ei ole akuuttia kerrottavaa.
Et ole hän sitten. Hän sanoitti sen itse
Katselen sinua salaa sivusilmällä ja hymyilen itsekseni sun suloisuudelle, ihanuudelle ja komeudelle. Kohta nojaudun sinua kohti ja annan yllätyspusun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Tiedät kyllä. Kun yhdessä hetkessä kaikki on hyvin ja seuraavassa ei, ja vetäydyt
Annaksä joskus jotain mistä ottaa kiinni? Mikä antais toivoa ja osoittaisi ihastumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä mitä tapahtui.
mä annan sulle tilaa mutta toivon ettet käytä sitä väärin. Sä et voi kadota nyt, jos katoat, osoitat että olet juuri sitä mitä olen pelännyt. En mä halua sen tapahtuvan. Mulla on vielä toivoa.Mikä hätänä?
No juuri se mitä kirjoitin.
Ei ole aikomusta kadota, älä huoli. 🤗
Olisitpa hän ja olisipa tuo lupaus. <3
Vierailija kirjoitti:
Majakka ja perävaunu
Perävaunu x 2
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Enää ei olla samalla tasolla. Nousit seuravalle ja minä putosin pykälän alemmas.
No mitä kävi
Vierailija kirjoitti:
Voi puhua suoraan.
Puhutko sinä? Tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Annaksä joskus jotain mistä ottaa kiinni? Mikä antais toivoa ja osoittaisi ihastumista?
Hän tietää tunteeni
viestit vielä lukematta, käytävä unelle varhain, aikainen herätys labran vuoksi. Nuku hyvin rakas.
Huh, taas yks nakitettu, kahdessa päivässä. Ne miehet, ne miehet.
Vierailija kirjoitti:
Seikkailijat ei kiinnosta
Laiskat läskit ei kiinnosta
Logic?