Sinne meni kesä, huoh 😪
Huomenna elokuu ja sen kyllä huomaa kun on jo suht pimeää iltaisin ja viileetä 😔 koulut alkaa 😔 rusketus hiipuu 😔
Kommentit (17)
Ei suinkaan. Nyt jatkat kesää vaan. Silloin kun on kesäisiä hetkiä. Paitsi jos et halua.
Rusketus on katoavaista, mutta iho muistaa saamansa uv-säteilykuorman. Jossain vaiheessa saattaa iskeä melanooma.
Elokuuhan on ihan paras kesäkuukausina. Illat pimenee, on lämmintä ja vaikka mitä puutarhan satoa saadaan.
No onhan tuo hyvä ettei tule ihosyöpää.
Täällä eteläeuroopassa alkaa se varsinainen kesä 🤗🤗
Antaa tulla. Talvitakki on jo hankittuna.
Ja nyt on "kuumin" ilmasto koskaan historiassa (hädin tuskin siis kohta ollaan plussan puolella)... pistää oikein miettimään kuinka kuumaa (kylmää) sitä ennen onkaan ollut... valheiden verkko on melkoinen...
Vierailija kirjoitti:
Alkaako koulut elokuun alkupuolella, kun nyt jo niin vouhkataan?
Ensi viikolla.
Elokuu on mielestäni vielä kesäkuukausi. Monesti on helteisiäkin päiviä. Älä vielä luovuta.
Mitä? Minulla kesää on vielä elokuu.
No äläpä muuta sano. Mulla alkoi loma vasta tänään ja voi ankeus.
Jospa sitä ilimaston mjuutosta tulis vielä syyskuussa 20 asteen lämpötiloilla tänne kinoslandiaan?
Tää sama aloitus oli aikaisemmin. Miksi uusi?
Ja syksy alkaa syyskuussa.
Menikö tämä talv...eiku kesänä edes 30 rikki missään? Oli viileimpiä kesiä pitkiin aikoihin. Kymmenkunta nippanappa 25 asteen päivää koko kesänä. Siinä suomen kesä.
Ilman toukokuun helteitä olisi kasvukausi ollut kuukauden myöhässä. Se pelasti myös muuttolintujen pesinnät herättämällä hyönteiset.
Mun kesä loppuu, kun oon käynyt viimeisellä festarillani ja se on elokuun lopulla.
Vielä meen mökille viikonlopuksi ja ehkä toisenkin ja sitä seuraavankin. Syyskuu on vasta syksyn alkua 🍂
Alkaako koulut elokuun alkupuolella, kun nyt jo niin vouhkataan?