Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Kuinka monta _tiedät varmasti_ kirjoittelevan tänne?
Itse tiedän 2.
Mun arvaus 2
Sinä, yksi, kaksi vai sinä ja joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenkin voi joskus laittaa viestin.
Mutta kun pitäisi olla se tietty nainen. Ei kuka tahansa.
Joo ja kaikki ei halua perässä vedettävää miestä jota ei kiinnosta ehkä niin maailman eniten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kaikki ei halua perässä vedettävää miestä jota ei kiinnosta ehkä niin maailman eniten
Eihän se käy että joku tietäisi että tykkää.. ties mitä se keksisi sillä tehdä. Ai niin, ei varmaan ihan mahdottomia jos tykkää ja/tai on tykkäämisen väärti. Mutta nääh, jos on vaan mukana kun mies vie niin voi sitten olla kuin ei olisi mitään tehnytkään. Sellaista teflonia. Kaipa se kehittyi kun asiat olivat vinossa mutta ellei se vedä puoleensa niin suosittelen asianne ilmaisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mä oon aina se kuka tahansa. En mitenkään erityinen. Sivusta tämä.
Eihän se hänen vikansa ole, joten miksi tulit tähän alle uhriutumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tapaat jo pian jonkun, jolle olet koko maailma. Joka on sellainen, jonka sinäkin haluat. Ei kannata luopua toivosta.
Entä jos ongelma ei ole se, että kiinnostuneita on nolla. Jos ongelmana on "väärät" kiinnostuneet?
Ihan sivusta pohdin.
n+n
Näin eilen sen tyypin, joka teki aina sen hauskan äännähdyksen jos en huomannut häntä. Tuli ne vanhat ajat mieleen.Sen jälkeen mikään ei ole tuntunut miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tapaat jo pian jonkun, jolle olet koko maailma. Joka on sellainen, jonka sinäkin haluat. Ei kannata luopua toivosta.
Ei tapahdu tässä elämässä. Kuka haluaisi uupuneen, itkuisen, joka nukkuu kaiken vapaa-aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se hänen vikansa ole, joten miksi tulit tähän alle uhriutumaan?
Eipä niin. Totesin vaan.
Tiedän sellaisiakin, jotka ovat löytäneet kumppanin ollessaan tuossa kunnossa.
Hyvää iltapäivää rakas! Ootko vielä lomalla vaiko jo palannut töihin? Saanko laittaa sähköpostia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ongelma ei ole se, että kiinnostuneita on nolla. Jos ongelmana on "väärät" kiinnostuneet?
Ihan sivusta pohdin.
n+n
Niin tuntuu, että monesti toinen tykkää enemmän. Silloin sitä vähemmän tykkäävää saattaa ahdistaa, kun ei pysty samaan.
Mä luin paikallislehdestä jutun, joka sai mut ajattelemaan sitä miten erilaisia me ollaan. Mä olen herkästi innostuva sählä, sä et taida olla. Mun lempihupparissani on paikattuja reikiä, ja silti mä käytän sitä häpeilemättä. Sä taas... mä epäilen, että ainoat reiät sun vaatteissa on designiä. Meissä on jotain samaa - sen vuoksi mä kai ihastuinkin - mutta meidän maailmat taitaa olla hyvin erilaiset.
Jos yksi asia olis mennyt toisin, me oltais nähty tällä tai ens viikolla. Mä olen tiennyt jo pitkään että me ei nähdä, ja mä olen ollut apea siitä. Nyt mä olen oikeastaan tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Jännittää/ahdistaa.
Pitäiskö unohtaa jos ahdistaa, mut en ennenkään oo purru - ainakaan sieltä 😉😜
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sellaisiakin, jotka ovat löytäneet kumppanin ollessaan tuossa kunnossa.
No tuttavien/kaverien kautta ehkä. Mulla ei ole edes semmoisia koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltapäivää rakas! Ootko vielä lomalla vaiko jo palannut töihin? Saanko laittaa sähköpostia?
Saat tietysti. Töissä.
Olis helppo vaan ajautua päin seinää. Ehkä liiankin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun tekisi kauheasti mieli kerroilla sulle arkisia pikku kuulumisia, laittaa vaikka viesti sillin tällöin, ja jutella niitä näitä - mielellään kuulla sinun elämästäsikin. En kuitenkaan uskalla, kun en tiedä, miten siihen suhtautuisit; kokisitko sen häiritsevänä tai jopa ahdistavana. Meidän on helppo kommunikoida kun on legitiimiä asiaa. Lisäksi sellaisen ohessa kasvotusten puhumme sujuvasti ummet ja lammet kaikesta vuolaasti. Mutta oikeasti haluaisin enemmän, kun oot mielessä koko ajan ja haluisin jakaa asioita. Tarpeellis-asialliset yhteydet rajaavat viestinnän turhan harvatahtiseksi makuuni.
m->n
Kysy irl häneltä mitä hän tykkäisi arkisista pikkukuulumisista ja viesteistä?
Mä ainakii tykkäisin jos saisin tuollasii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sivusta pohdin.
n+n
Niin tuntuu, että monesti toinen tykkää enemmän. Sil
Toi on sellainen asia, joka on tullut joskus mieleen. Toivon, ettei mun kaivattu tuntisi siitä ahdistusta.sivu
*koko ajan
*jommankumman