Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Mammojen pyyntiin kannattaa laittaa bete lotto ja värinä RS-33. saanti on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Mies nuoruudesta. <3
🥰😘
Olit kiinnostavampi, kun olit jotenkin boheemin oloinen, tykkäsin kun käytit värejä jne. Rakkaus kai muutti sinut ja haluat näyttää toisenlaiselta, tylsältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä anteeksi tule koskaan saamaan.
Mitä en saa anteeksi? En edes turpaan vetänyt.
Sääliksi käy sinuakin. Niistä nenäs ja mene nukkumaan.
Vastaat sivusta.
Onko yhteys vielä olemassa vai jo katkennut? Kulkeeko vielä lanka sydämestä sydämeen? Onko päivän helle laantunut illan lämmöksi vai onko nurmi jo kuurassa? Yksi arka sydän kaipaa edelleen.
Kahdestaan hetki jutellen, sellainen haave elokuuhun..
Vierailija kirjoitti:
Hei hei hei, miten täällä menee? Ai että, kun aurinko lämmittää ja hellii mieltä, se tekee olon niin ainutlaatuiseksi. Välillä tuntuu etuoikeutetulta olla kalassa, kun aurinko laskee, tuuli on tyyntynyt ja on aivan hiljaista. Kuuluu vain omat ajatukset. Ja ne kysyvät: miten hiljaisuus voi olla näin kaunista?
.
Tästä tuli hyvä olo ja toive, että omakin kaivattu saisi kokea tuollaista onnea.
Tyirättättättää!
Sinuun minä jään!
Ei häädä mua Linicin,
vaikka keuhkot täyteen imisin.
En tartu kärpäspaperiin,
kampoihin tiuhapiikkisiin.
Sinuun minä jään!
Et saa mua lähtemään!
Vierailija kirjoitti:
Olit kiinnostavampi, kun olit jotenkin boheemin oloinen, tykkäsin kun käytit värejä jne. Rakkaus kai muutti sinut ja haluat näyttää toisenlaiselta, tylsältä
Millaisia värejä?
Vierailija kirjoitti:
Sinäkään et tule koskaan saamaan.
Harmi kaivatullesi. Jos minua pitkävihaista tarkoitit niin ei osunut maaliin.
Aina muita, ei pysty juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko yhteys vielä olemassa vai jo katkennut? Kulkeeko vielä lanka sydämestä sydämeen? Onko päivän helle laantunut illan lämmöksi vai onko nurmi jo kuurassa? Yksi arka sydän kaipaa edelleen.
Ei. Hän pisti rikki kaiken.
Kumma ettei aiemmin tavattu/huomattu toisiamme.
Tulispa sellainen ukkonen, joka purkaisi kaiken turhan sähkön pois.
Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä anteeksi tule koskaan saamaan.
Ei tarkoittaa ei.
No mikä nyt onko joku taas p*rseraiskattu
En mä tiedä. Yritin vaan selkeyttää noiden tilannetta, kun kuulosti just taas joltain, joka ei ymmärrä, että toista ei kiinnosta.
Mammoja pelottaa kun ukkostaa.
Sinäkään et tule koskaan saamaan.