Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
A fucking tapeworm. Olit sinä. Pystyyn paskannettu lapamato. Nyt alan sen ymmärtämään.
Taitaa jollain olla paha olla siellä vuokra yksiössä
Nyvi sitä perseestä, jotta innostuu enemmän.
Nuoli ylös : hahaa hauska juttu
Nuoli alas : mauton tai halventava juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavoistani poiketen humalassa, joten kynnys todeta eräs tosiasia on kadonnut. Minua on usein haastettu, mutta ei koskaan voitettu. Olen tutkitusti poikkeuksellisen älykäs, vaikka en siitä kerro kenellekään. Lisäksi olen todella vahva fyysisesti ja myös henkisesti, enkä sitäkään usein näytä. Ja tykkään nuolla p*llua, koska naisen saama orgasmi nuolemalla on kiihottavinta, mitä tiedän. Tee
Mitä tarkotat haastettu? Sivukyselijä
Tee ootko Tomppa? Toinen sivu
En. Olen virallisesti aivan nobody, mutta jokainen tunnette ihmisiä, ketkä yrittää saada minulta hyväksyntää. Minua harmittaa ihmisten luuserius hakea itselleen mainetta ja mammonaa, kun itse ajattelen kollektiivia. Ja se, että olen oikeassa, saa monia pitävään minua kii
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet mun vessaharja.
Liimasitko kuvani harjaan? 😂
Ikävää kun jopa halveksin sinua. Sen lisäksi etten kykene enää kunnioittamaan sinua miehenä. Ajatus kosketuksestasi saa aikaan vain lukon ja halun päästä kosketuksesi alta pois. Vartalonikin tuntee tahatonta inhoa. Luonnollista kai koska kukapa nyt tahtoisikaan altistaa itseään ihmiselle, joka kohteli kuin maan tomua ja halpaa makkaraa, vaikka häntä rakastaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavoistani poiketen humalassa, joten kynnys todeta eräs tosiasia on kadonnut. Minua on usein haastettu, mutta ei koskaan voitettu. Olen tutkitusti poikkeuksellisen älykäs, vaikka en siitä kerro kenellekään. Lisäksi olen todella vahva fyysisesti ja myös henkisesti, enkä sitäkään usein näytä. Ja tykkään nuolla p*llua, koska naisen saama orgasmi nuolemalla on kiihottavinta, mitä tiedän. Tee
Mitä tarkotat haastettu? Sivukyselijä
Tee ootko Tomppa? Toinen sivu
En. Olen virallisesti aivan nobody, mutta jokainen tunnette ihmisiä, ketkä yrittää saada minulta hyväksyntää. Minua harmittaa ihmisten luuserius hakea itselleen mainetta ja mammonaa, kun itse ajattelen kollektiivia. Ja se,
Ja sitten heräsit.
Tietäisittepä, ketä kaikkia Levillä käy. Tee eli Toni.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet mun vessaharja.
Siltä se tuntui, kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää kun jopa halveksin sinua. Sen lisäksi etten kykene enää kunnioittamaan sinua miehenä. Ajatus kosketuksestasi saa aikaan vain lukon ja halun päästä kosketuksesi alta pois. Vartalonikin tuntee tahatonta inhoa. Luonnollista kai koska kukapa nyt tahtoisikaan altistaa itseään ihmiselle, joka kohteli kuin maan tomua ja halpaa makkaraa, vaikka häntä rakastaisikin.
Hän oli selvästi sika, mutta turha syyttää muita omista virheistään. Valitse seura jatkossa paremmin.
Ikävä.. sydän kuiskaa nimeäsi. Hyvää yötä ihana.
Tottakai. Ilman muuta. Niinhän se homma etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A fucking tapeworm. Olit sinä. Pystyyn paskannettu lapamato. Nyt alan sen ymmärtämään.
Taitaa jollain olla paha olla siellä vuokra yksiössä
Menikö tunteisiin ? Joo, voihan sen noinkin ajatella, tässä sataneliöisessä on monta yksiötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Miksi kysyt? Kannattaa ehkä sen sijaan pyytää anteeksi ihan livenä, jos kerran uskot olleesi lapamato kaivatullesi. Sivusta.
Et sä anteeksi tule koskaan saamaan.
Ei ole mitään anteeksipyydettävää.
Hyvät yöt sulle. Rakastan sua... mikäli joskus tunnet samoin ja ymmärrät mitä rakkaus on, niin tuu mun luo, pitelen sua hyvänä ja ihailen sua just semmosena. Rauhallisuus niissä lyhyissä hetkissä, mitä ei saa olemalla 10 vuotta levoton. Rakkaus ja onni elää siinä.
Huh täällä riittää draamaa ja toraa. Ei me kuuluta tänne, eihän, mennään jo pois.
Miksi kirjoitat minulle noin ilkeästi täällä? 😭
Sä olet mun vessaharja.