Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Sun aika mennä on.
Joo, hampupesulle.
Vierailija kirjoitti:
Hävitä ne viestit ja kuvat.
Aina pitää säästää kuvat ja keskustelut paskiaisten mahdolliseen käräyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää. En ota enää yhteyttä.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kun tajuaa mitä mies on tehnyt vailla mitään oikeutta ja kun aikuisen ihmisen järjellä miettii, ei halua hänen kanssaan olla missään tekemisissä. Mikään syy ei oikeuta salatunkeutumaan toisen henkilökohtaisiin asioihin kun on kyseessä täysin vieras eli minä. Ei mua voi millään edes kiristää koska vaikka asioilla on minulle väliä niin samalla taas ei tosiaankaan ole. Ja nytkin tätä kirjoittaessa tiedostan että kohta taas tulee testi kuinka paljon asioilla on ja ei ole väliä. Surkeaa, säälittävää
Tässä sulle testi.
Yhteystietoja ei ole vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu
Toiselta nimeltään elämä.
Vierailija kirjoitti:
Onko muuttaja mies vai nainen?
Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä anteeksi tule koskaan saamaan.
Ei tarkoittaa ei.
No mikä nyt onko joku taas p*rseraiskattu
En mä tiedä. Yritin vaan selkeyttää noiden tilannetta, kun kuulosti just taas joltain, joka ei ymmärrä, että toista ei kiinnosta.
Turhaan selkeytit kun eikuulostelutnyt osuneet sulla nappiin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko yhteys vielä olemassa vai jo katkennut? Kulkeeko vielä lanka sydämestä sydämeen? Onko päivän helle laantunut illan lämmöksi vai onko nurmi jo kuurassa? Yksi arka sydän kaipaa edelleen.
Huomasitko nykäisyn? Se olin minä, täällä langan toisessa päässä.😚 sivusta
Kiitos tästä päivästä. Jatkuispa lämpö, meidän välillä, jos ei muuten.
Haluaisin kerran edes halata sinua.
Vierailija kirjoitti:
Pullo kaappiin.
Haha, ei ole pullo, on tonkka. Panit maitua tulemaan.
Oot mun ajatuksissa. Mielelläni vähän silittelisin sua. Ihana oot. Nuku hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavoistani poiketen humalassa, joten kynnys todeta eräs tosiasia on kadonnut. Minua on usein haastettu, mutta ei koskaan voitettu. Olen tutkitusti poikkeuksellisen älykäs, vaikka en siitä kerro kenellekään. Lisäksi olen todella vahva fyysisesti ja myös henkisesti, enkä sitäkään usein näytä. Ja tykkään nuolla p*llua, koska naisen saama orgasmi nuolemalla on kiihottavinta, mitä tiedän. Tee
Mitä tarkotat haastettu? Sivukyselijä
Tee ootko Tomppa? Toinen sivu
En. Olen virallisesti aivan nobody, mutta jokainen tunnette ihmisiä, ketkä yrittää saada minulta hyväksyntää. Minua harmittaa ihmisten luuserius hakea itselleen mainetta ja mammonaa, kun itse ajattelen kollektiivia. Ja se, että olen oikeassa, saa monia pitävään minua kii
Onkko finlandforumilta? isit juu, sam tinks vount seinz?
Täällä täytyy sallia kaikenlaiset terveiset kaivatuille. Silti satuttaa lukea joitain viestejä. Mielellään sitä kivoja viestejä vaan lukis.
Vierailija kirjoitti:
Nähdään ensi viikolla, t
Onneks!
Ja hiljaisessa illassa täydellisyys laskeutuu kuiskaten nimeäsi, koskettaen otsaasi viimeisellä suudelmalla
Jää hyvästi rakkaani, olit minulle koko maailma yhdessä ohikiitävävässä silmänräpäyksessä