Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Täällä täytyy sallia kaikenlaiset terveiset kaivatuille. Silti satuttaa lukea joitain viestejä. Mielellään sitä kivoja viestejä vaan lukis.
Saanne kivoimmat kyllä irl.
Kaipaan vähän kaivatun vanhaa autoa
Illan musiikkitoiveeni on: Viivi-Viel yhen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ja hiljaisessa illassa täydellisyys laskeutuu kuiskaten nimeäsi, koskettaen otsaasi viimeisellä suudelmalla
Jää hyvästi rakkaani, olit minulle koko maailma yhdessä ohikiitävävässä silmänräpäyksessä
Nämä terveiset menevät siis edesmenneelle puolisolle.
Mä voisin kokeilla yhden menopelin nopeutta, ei haittaisi mua.
Iltauinti viilensi hikisen kehon. Kelluin lopuksi katsellen taivasta ja tunsin itseni aika onnelliseksi. Aion nukkua nyt kuin kissanpentu. Hyvää yötä!
Godnattkram fru speciallärare 🌹
Vierailija kirjoitti:
Hävitä ne viestit ja kuvat.
Miksi ihmeessä? Jotta sinun nahkasi säästyisi?
Eivät kai halua olla tekemisissä. Olkoot sitten. Lähetänkin terveiseni jollein joka rohkenee ja on kiinnostunut.
Niin ihanaa istua ulkona. Miten jaksaisin vielä parisataa metriä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kerran edes halata sinua.
Tämä ei ollut minun kirjoittama, mutta toive on sama. Yksi halaus, siitä voisi alkaa ystävyys tai se voisi päättää kaiken, lämpimästi. En oikeasti toivo muuta. Siinä hetkessä voisin purkaa kaikki patoutuneet tunteet.
Sun hellää halausta miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavoistani poiketen humalassa, joten kynnys todeta eräs tosiasia on kadonnut. Minua on usein haastettu, mutta ei koskaan voitettu. Olen tutkitusti poikkeuksellisen älykäs, vaikka en siitä kerro kenellekään. Lisäksi olen todella vahva fyysisesti ja myös henkisesti, enkä sitäkään usein näytä. Ja tykkään nuolla p*llua, koska naisen saama orgasmi nuolemalla on kiihottavinta, mitä tiedän. Tee
Moi tee. Kenelle terveisesi lähetät?
Minä laulan sun iltasi tähtihin 💕
Mä en tiedä mutta tuntuu siltä että minusta on tullut vahvempi.
Helliä suudelmia ja halauksia sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin.
En kaipaa rehvakkaita puheitasi,
en kerryttämääsi omaisuutta,
en menopelejäsi
tai huollettua kehoasi.
Niitä lauluja minä kaipaan.