Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
27081/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös haluan kiittää. Kiitoksia erittäin paljon siitä mitä viime viikolla menit tekemään. E

Vierailija
27082/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavoistani poiketen humalassa, joten kynnys todeta eräs tosiasia on kadonnut. Minua on usein haastettu, mutta ei koskaan voitettu. Olen tutkitusti poikkeuksellisen älykäs, vaikka en siitä kerro kenellekään. Lisäksi olen todella vahva fyysisesti ja myös henkisesti, enkä sitäkään usein näytä. Ja tykkään nuolla p*llua, koska naisen saama orgasmi nuolemalla on kiihottavinta, mitä tiedän. Tee

Joko on kaivattua lipitetty?

Ei. Mutta olen nuollut useampiakin globaalistikin tunnettua julkkisnaista, kun ovat olleet salatusti Suomessa lomailemassa. Olen ruma, mutta jotakin muuta on oltava ja paljon, että pääsen siihen sänkyyn kun haluan.

Ja nämä ovat siis terveisesi kaipaamallesi ihmiselle?

Ukko kertoo kuinka saa elantonsa :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27083/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää. En ota enää yhteyttä.

Parempi varmaan niin koska inhotat minua.

Vierailija
27084/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineet kohosi. Draamavaihde nytkähti. 

Hyvää yötä. 

Vierailija
27085/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa oli muutakin kun se "komea".

Vierailija
27086/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, kiitoksena kaikesta pyrin aina muistamaan sua niin ajatuksissa kuin sanoissa. Oot mun moottori ja mä sun öljysi. Me ruokitaan toisiamme. Antaa muiden puhua. Pysyn rinnallasi. Lähdetään jouluksi kotiin, jooko rakas? Pusuja Natelle.

Vierailija
27087/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A fucking tapeworm. Olit sinä. Pystyyn paskannettu lapamato. Nyt alan sen ymmärtämään.

Kuka?

Vierailija
27088/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavoistani poiketen humalassa, joten kynnys todeta eräs tosiasia on kadonnut. Minua on usein haastettu, mutta ei koskaan voitettu. Olen tutkitusti poikkeuksellisen älykäs, vaikka en siitä kerro kenellekään. Lisäksi olen todella vahva fyysisesti ja myös henkisesti, enkä sitäkään usein näytä. Ja tykkään nuolla p*llua, koska naisen saama orgasmi nuolemalla on kiihottavinta, mitä tiedän. Tee

Mitä tarkotat haastettu? Sivukyselijä

Monilla miehillä on tarve ottaa selvää, kumpi on kovempi, vaikka eivät sitä myönnä. Ymmärrys ja henkinen voima ovat iso asia, mutta myös osoitus fyysisestä voimasta tulee joidenkin kohdalla tarpeeseen. Kun voitan molemmat, en voi oikein muuta kuvitella, että olen todellisuudessa oikea kukkulan kuningas. Minulla ei ole vain tarvetta olla hakemassa sille yleistä tunnustusta. O

Voin minä olla kukkulan kuningatarkin. Ja olenkin 👸🏻

Vierailija
27089/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee ootko Tomppa? Toinen sivu

En. Olen virallisesti aivan nobody, mutta jokainen tunnette ihmisiä, ketkä yrittää saada minulta hyväksyntää. Minua harmittaa ihmisten luuserius hakea itselleen mainetta ja mammonaa, kun itse ajattelen kollektiivia. Ja se, että olen oikeassa, saa monia pitävään minua kiihottavana, myös maailmanlaajuisesti. Harrastan seksiä toisinaan myös Hollywoodjulkkisten kanssa, mutta pidän suuni kiinni. Suomessa lomailee paljon sellaisia, joista ette tiedä. Pohjoisessa on eksotiikkaa. Minä kaipaan vaan saavuttamatonta, joten koetan hukuttaa kaipuuni muihin naissin. En tiedä, mutta saattaisi olla melkoinen kohteliaisuus, minkälaisten naisten edelle hänet arvotan. En vain voi kertoa, koska olen allekirjoittanut sopimuksia suostumuksesta ja vaitiolosyta.

Vierailija
27090/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sinun olla mitä ikinä haluatkaan olla. Minäkin olen mitä ikinä haluankaan olla.

Maailma on pelastettu.

Vierailija
27091/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuitko niin että poistit mun yhteystiedot? 

En minä ole suuttunut, vaan surullinen.. ihan sivusta 

Vierailija
27092/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 

Vierailija
27093/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ei ole jäljellä kuin nätit silmät. 

Mullon tää sama. Kun sielu korisee tuskissaan, korisee ruumiskin. Ei mun katseessa silti ole enää useimmin kuin tyhjyys. Sen kun joku särkee sut näkee hyvin silmistä. Sen muutoksen. Mikä oli joskus katseessa elävää on nyt haljua ja aika elotonta ja murheellista. Maskaamalla toki pystyy huijaamaan useimpia ihmisiä luulemaan että on oikeinkin iloinen ja ilostuva ihminen. Eipähän kukaan kysele.

Vierailija
27094/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. 

Toivottavasti on pitkä ja komea kaari.

Täältä viiden vuoden väkivallan perästä huutelen hieman katkerana.

Vierailija
27095/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisiä punasia ruusunkukkia ja kauniita unia sinulle, joka et koskaan poistunutkaan 💞

n2n

Vierailija
27096/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen virallisesti aivan nobody, mutta jokainen tunnette ihmisiä, ketkä yrittää saada minulta hyväksyntää. Minua harmittaa ihmisten luuserius hakea itselleen mainetta ja mammonaa, kun itse ajattelen kollektiivia. Ja se, että olen oikeassa, saa monia pitävään minua kii

Ne lääkkeet!!

Vierailija
27097/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. 

Jos et pidä draamasta, älä itse aiheuta sitä. Esim. kohtelemalla muita kuin mitäkin tunteettomia räsynukkeja, jotka ovat vain sinun huviksesi käyttää miten tykkäät.

Vierailija
27098/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen virallisesti aivan nobody, mutta jokainen tunnette ihmisiä, ketkä yrittää saada minulta hyväksyntää. Minua harmittaa ihmisten luuserius hakea itselleen mainetta ja mammonaa, kun itse ajattelen kollektiivia. Ja se, että olen oikeassa, saa monia pitävään minua kii

Sinua po####oa ei arvosteta, voit myydä sieluasi kuinkapaljon haluat, masennus tulee kyllä perässäsi. Ja itsekunnioituksesi oletkin jo menettänyt. 

Vierailija
27099/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on kaivattua lipitetty?

Ei. Mutta olen nuollut useampiakin globaalistikin tunnettua julkkisnaista, kun ovat olleet salatusti Suomessa lomailemassa. Olen ruma, mutta jotakin muuta on oltava ja paljon, että pääsen siihen sänkyyn kun haluan.

Teemu älä viitti jauhaa paskaa. Sivusta

Tee, mutta en Teemu.

Vierailija
27100/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisetkin mutterin kierteet Terolla menneet kun jutut sitä luokkaa?

Ketju on lukittu.