Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Sen verran epäkypsä ja lapsellinen oon minäkin, että siirryn pintatason kommunikointiin ja tunteettomuuteen, jos toinenkin sillä tasolla tai viestittää jotain jostain menneistä typeristä viesteistä, kun kyse on tästä hetkestä ja tulevasta.
Jos jokin asia mietityttää, niin yksi hyväksi todettu tapa on kysyä siitä asiasta, mikä mietityttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun niitä uusia tuulia. Satunnaisesti täällä lukemassa. Keskity sinä omiin juttuihin vaan.
Uusi kaivattu?
Ei, vaan uudet tuulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavoistani poiketen humalassa, joten kynnys todeta eräs tosiasia on kadonnut. Minua on usein haastettu, mutta ei koskaan voitettu. Olen tutkitusti poikkeuksellisen älykäs, vaikka en siitä kerro kenellekään. Lisäksi olen todella vahva fyysisesti ja myös henkisesti, enkä sitäkään usein näytä. Ja tykkään nuolla p*llua, koska naisen saama orgasmi nuolemalla on kiihottavinta, mitä tiedän. Tee
Joko on kaivattua lipitetty?
Ei. Mutta olen nuollut useampiakin globaalistikin tunnettua julkkisnaista, kun ovat olleet salatusti Suomessa lomailemassa. Olen ruma, mutta jotakin muuta on oltava ja paljon, että pääsen siihen sänkyyn kun haluan.
Ja nämä ovat siis terveisesi kaipaamallesi ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavoistani poiketen humalassa, joten kynnys todeta eräs tosiasia on kadonnut. Minua on usein haastettu, mutta ei koskaan voitettu. Olen tutkitusti poikkeuksellisen älykäs, vaikka en siitä kerro kenellekään. Lisäksi olen todella vahva fyysisesti ja myös henkisesti, enkä sitäkään usein näytä. Ja tykkään nuolla p*llua, koska naisen saama orgasmi nuolemalla on kiihottavinta, mitä tiedän. Tee
Mitä tarkotat haastettu? Sivukyselijä
Tee ootko Tomppa? Toinen sivu
Loppuu helle, loppuu luppoaika. Loppuu kärsivällisyys. Loppuu hiki kropasta. Loppuu aivoyhteydet.
Mut sydän pauhaa. Sille kaikki on ihan selvää.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun menit pois ja jätit minut rauhaan.
:(
Voi vattu,
minä laitoin ulos murkinaa ketulle jos eksyisi kolon lähelle.
Tulikin vain pieni metsähiiri.
Ilmeisesti kissa- hiiri- leikit jatkuvat.
Parasta kyllä ettei kettua näy kolossa.
Löysin jotain kadotettua. Itseni.
Nyt ei jaksa draamaa, hyvää yötä osoitteeni on unten maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on kaivattua lipitetty?
Ei. Mutta olen nuollut useampiakin globaalistikin tunnettua julkkisnaista, kun ovat olleet salatusti Suomessa lomailemassa. Olen ruma, mutta jotakin muuta on oltava ja paljon, että pääsen siihen sänkyyn kun haluan.
Teemu älä viitti jauhaa paskaa. Sivusta
A fucking tapeworm. Olit sinä. Pystyyn paskannettu lapamato. Nyt alan sen ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkotat haastettu? Sivukyselijä
Monilla miehillä on tarve ottaa selvää, kumpi on kovempi, vaikka eivät sitä myönnä. Ymmärrys ja henkinen voima ovat iso asia, mutta myös osoitus fyysisestä voimasta tulee joidenkin kohdalla tarpeeseen. Kun voitan molemmat, en voi oikein muuta kuvitella, että olen todellisuudessa oikea kukkulan kuningas. Minulla ei ole vain tarvetta olla hakemassa sille yleistä tunnustusta. Olen riittävän vahva, että en tarvitse muiden mielipidettä itseäni kantamaan. Voin ongelmitta olla helppo ja nöyrän oloinen, koska seison omilla jaloillani. En tarvitse kunniaa ja mainetta, vahvimmat, kuten minä, ymmärtävät isomman kuvan.
Suutuitko niin että poistit mun yhteystiedot?
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää. En ota enää yhteyttä.
Sitä pelkään vielä enemmän.
Voihan hittolainen, pelkäsin sitä aivan jumalattomasti!