Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan lapsen komean miehen kanssa. Ai niin pelkkä komeus, ei riitä.
Ei tietenkään riitä, ja koska komeuskin on hyvin subjektiivista, niin ehkä sinua vielä onnistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Voin erittäin huonosti nyt ja itselääkinnän johdosta olen jatkuvasti huonolla tuulella. Lääkäri sais uusia kipulääkereseptin.
Puhutko nyt oikeista kipulääkkeistä vai kaipauksen kivun hoitamiseen tarkoitetusta "lääkkeestä" eli kaivatun läheisyydestä?
En enää tiedä kannattaako puhua läheisyydestä kun sekin nykyään leimataan vain läheisriippuvuudeksi.
Hävitä ne viestit ja kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Alan olla hyväksynyt ja sopinut itseni kanssa, että varmaankin rakastan sua. En jaksa enää kyseenalaistaa ja kritisoida sitä itse asiaa enkä omaa itsereflektiokykyäni. Se vaan on niin. En tiedä, mitä tästä seuraa; ehkei mitään, tai ehkä joskus teen jotain. Aiemmin pelkäsin, että jotenkin pilaan kaiken ja toisaalta, jos en pilaakaan ja jotain tapahtuu ja asiat mullistuvat. Nyt oikeastaan enää en. Tunteeni on kiteytynyt sellaiseksi pysyvän olomuodon lämpöpatteriksi, joka säteilee tuhansien vuosien puoliintumisajalla eikä sitä voi muuttaa. Ihan sama mitä tapahtuu tai ei. Sitä myöten olen valmis kaikkeen.
m-n
Varmaankin?
Ikävä. Olisitpa kanssani täällä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<2
Vierailija kirjoitti:
Kannattelen sielusi siipiä
Et jaksa vielä lentää
Hiljainen tuuli soittaa tuttua sävelmää
Olemme molemmat poissa
Eilisen lapsia
Toisillemme tuntemattomia
Silti niin rakkaita
Vau.
Olen tavoistani poiketen humalassa, joten kynnys todeta eräs tosiasia on kadonnut. Minua on usein haastettu, mutta ei koskaan voitettu. Olen tutkitusti poikkeuksellisen älykäs, vaikka en siitä kerro kenellekään. Lisäksi olen todella vahva fyysisesti ja myös henkisesti, enkä sitäkään usein näytä. Ja tykkään nuolla p*llua, koska naisen saama orgasmi nuolemalla on kiihottavinta, mitä tiedän. Tee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästin irti jo kauan sitten.
Sama. Nyt jo uudet tuulet. Ihanaa kesää!
Pääsitte irti ja edelleen tällä. Onko tuo sitä riippuvuutta?
Ei, kun niitä uusia tuulia. Satunnaisesti täällä lukemassa. Keskity sinä omiin juttuihin vaan.
Uusi kaivattu?
Vierailija kirjoitti:
Olen tavoistani poiketen humalassa, joten kynnys todeta eräs tosiasia on kadonnut. Minua on usein haastettu, mutta ei koskaan voitettu. Olen tutkitusti poikkeuksellisen älykäs, vaikka en siitä kerro kenellekään. Lisäksi olen todella vahva fyysisesti ja myös henkisesti, enkä sitäkään usein näytä. Ja tykkään nuolla p*llua, koska naisen saama orgasmi nuolemalla on kiihottavinta, mitä tiedän. Tee
Eli toisin sanoen nakki on liian pieni tai ei pysy pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Joko on kaivattua lipitetty?
Vierailija kirjoitti:
Musta ei ole jäljellä kuin nätit silmät.
" mitä meistä jää on kultaiset hampaat"
Kalleimmalle kauneimmat..
sydän ei luovuta
Älä pelkää. En ota enää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattelen sielusi siipiä
Et jaksa vielä lentää
Hiljainen tuuli soittaa tuttua sävelmää
Olemme molemmat poissa
Eilisen lapsia
Toisillemme tuntemattomia
Silti niin rakkaita
Vau.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on kaivattua lipitetty?
Ei. Mutta olen nuollut useampiakin globaalistikin tunnettua julkkisnaista, kun ovat olleet salatusti Suomessa lomailemassa. Olen ruma, mutta jotakin muuta on oltava ja paljon, että pääsen siihen sänkyyn kun haluan.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkotat haastettu? Sivukyselijä
Vierailija kirjoitti:
Oot selitykset velkaa, ota yhteyttä.
🥹 feel you