Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole päättänyt enkä päätä yhtään mitään, aina kun jotain päätän universumi heittää jotain ihme hommaa rattaisiin. Parempi siis olla päättämättä mitään ja olla kuin lastu lainehilla.
Mitä ihme hommaa?
Mitä tahansa. Joudun aina tekemään muutoksen suunnitelmaan.
Puhutko nyt siitä, että aina jokin estää asioiden edistämisen?
En puhu. Jokin estää minkä tahansa päätöksen. Jos päätän päivällä etten evääni lotkauta vaan makoilen vaan iltaan asti niin menee viis minsaa ja joku soittaa että tarttee just nyt jonnekin. Pieni tai iso asia, aina tulee jotain.
Oi oi,melkein toivon ettei oltais törmätty tänään.
Jotain ,minkä olin onnistuneesti painanut piiloon,heräsi taas. Tilanne vain on mahdoton.
Oman mielentyyneyteni tässä taas vain tärvelen,en muuta.
Näytit muuten ihan järkyttävän hyvältä,unohtui sanoa!🤩
(miehelle)
Olen pahoillani. Voin erittäin huonosti nyt ja itselääkinnän johdosta olen jatkuvasti huonolla tuulella. Lääkäri sais uusia kipulääkereseptin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pahin päivä kuukaudesta niin mistä voi tilata mieshoitopalvelun joka kävisi kaupassa ja rauhoittaisi vähän?
Mun rinnat ovat niin kipeät etten tiedä mitä tehdä. Oksettaa. Pari pisaraa verta tuli paperiin. Voi olla että tää tuska kestä vielä huomiseen ennen kuin niagara aukeaa. Kunnon pano auttaisi.
Haluaisin tietää, mihin muutat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulta niin surulliset fiilikset.
Ketä kaipaat?
Syysmiestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun kättä mun kädessä, sun suudelmia, sun vartaloa kiinni mun vartalossa. Ihan kaikkea sinussa kaipaan.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun kättä mun kädessä, sun suudelmia, sun vartaloa kiinni mun vartalossa. Ihan kaikkea sinussa kaipaan.
Kenelle?
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää, mihin muutat.
Pidän huolen siitä, että et saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Voin erittäin huonosti nyt ja itselääkinnän johdosta olen jatkuvasti huonolla tuulella. Lääkäri sais uusia kipulääkereseptin.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Kysytkö jokaiselta? Kenelle itse kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Muuttaminen toiselle paikkakunnalle on helppoa nyt, kun tiedän ettei meistä tullut/tule paria. Epätietoisuus oli vaikeampaa kuin tämä, vaikka en voi olla tilanteesta täysin iloinen.
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
"Lääkärin" valtuuksia ei ole, mutta voin tarjota vaihtoehtoisia hoitomuotoja.
Vain suru ja ikävä seuranani hukuttaa minut.
Huonoin ukkonen ikinä. Jyrinää ja yksi välähdys. Ei vesisadetta vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Miehelle.
Laita miehelle viestiä
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole päättänyt enkä päätä yhtään mitään, aina kun jotain päätän universumi heittää jotain ihme hommaa rattaisiin. Parempi siis olla päättämättä mitään ja olla kuin lastu lainehilla.
Ymmärrän tämän ja tajusin että oon tavallaan samalla asenteella. T. Toinen lastu
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollenkaan sydäntä?
Ei, eräs vei sen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tämän ja tajuan, että olen tavallaan samalla asenteella ollut tässä lainehilla. T. Toinen lastu
Onnellisille rakkain.