Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun kättä mun kädessä, sun suudelmia, sun vartaloa kiinni mun vartalossa. Ihan kaikkea sinussa kaipaan.
Samoin. 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole päättänyt enkä päätä yhtään mitään, aina kun jotain päätän universumi heittää jotain ihme hommaa rattaisiin. Parempi siis olla päättämättä mitään ja olla kuin lastu lainehilla.
Mitä ihme hommaa?
Mitä tahansa. Joudun aina tekemään muutoksen suunnitelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole päättänyt enkä päätä yhtään mitään, aina kun jotain päätän universumi heittää jotain ihme hommaa rattaisiin. Parempi siis olla päättämättä mitään ja olla kuin lastu lainehilla.
Mitä ihme hommaa?
Mitä tahansa. Joudun aina tekemään muutoksen suunnitelmaan.
Puhutko nyt siitä, että aina jokin estää asioiden edistämisen?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet se, joka on päättänyt, että mitään ei tule. Älä minua siitä syytä.
En syytä sinua, koska en edes tiedä kuka olet.
Meillä oli jokin side, mutta se ei tarkoita että meillä olisi ollut rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin Mariah Careysta tosi paljon juskus 11-12 vuotiaana. Älytön ääniala ja niin iloinen. Lapsuuden musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli jokin side, mutta se ei tarkoita että meillä olisi ollut rakkautta.
Meidän välillä oli valheita, sinun valheitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaminen toiselle paikkakunnalle on helppoa nyt, kun tiedän ettei meistä tullut/tule paria. Epätietoisuus oli vaikeampaa kuin tämä, vaikka en voi olla tilanteesta täysin iloinen.
Tiesit koko ajan, mutta et kertonut minulle.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on alussa hankalaa. Kun tunteet ovat voimakkaat ja ei välttämättä ole varma toisen tunteista, eikä välttämättä vielä tunnekaan koko ihmistä. Helposti tulee väärinymmärryksiä.
Et ensinkään rakasta ihmistä jota et tunne.
Varsin typerä kannanotto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin Mariah Careysta tosi paljon juskus 11-12 vuotiaana. Älytön ääniala ja niin iloinen. Lapsuuden musiikkia.
Eilen tuli Elisa Viihteen mtv bonuskanavalta Mariah Carey Umplugged. Tänään on ollut vähän huono olo mutta tuli sitten mieleen että lapsena tämä sai hyvälle tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä palsta tuli väliimme
Kohtalo
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaminen toiselle paikkakunnalle on helppoa nyt, kun tiedän ettei meistä tullut/tule paria. Epätietoisuus oli vaikeampaa kuin tämä, vaikka en voi olla tilanteesta täysin iloinen.
Tiesit koko ajan, mutta et kertonut minulle.
Jep.
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Fantasiahahmo vaan 🧝
Miksi olet käyttänyt minua sellaiseen? Olen tunteva ihminen.
Onko sulla ollenkaan sydäntä?
Jos on pahin päivä kuukaudesta niin mistä voi tilata mieshoitopalvelun joka kävisi kaupassa ja rauhoittaisi vähän?
Kenet täällä nyt on jätetty kun viestit on tuon sävyisiä?
Surullinen harha tämä on ollut. En voi syyttää kuin itseäni. Harhat ja pakonomainen haaveilu olivat niin lohdullisia ja koukuttavia. Nyt on vaan luovuttava niistä. Pakko luopua mielikuvitus ystävästä. Ennen kuin hajotan itseäni liikaa.
🏞
Kasuaaleista voitaisiin kyllä siirtyä intiimimpiin keskusteluihin vähitellen tai siis hyvin pian.
Samoin sinulle 🤗