Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
26961/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin tekisi mieli halata, nm.

Vierailija
26962/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilanne on se, että en jaksa pelastaa enää ketään, en sytyttää kenenkään elämäniloa vain todetakseni, että tämänkin ihmisen matka jatkuu jossain vaiheessa ilman minua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26963/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen harha tämä on ollut. En voi syyttää kuin itseäni. Harhat ja pakonomainen haaveilu olivat niin lohdullisia ja koukuttavia. Nyt on vaan luovuttava niistä. Pakko luopua mielikuvitus ystävästä. Ennen kuin hajotan itseäni liikaa. 

🏞

Askel kerralla, ei se haaveilu ole väärin kun sekin suojaa hajoamiselta. Minullakin mielikuvitusystävä joka kaikin tavoin erkaantunut todellisuudesta enkä aio siitä luopua niin pitkään kun sille on tarvetta. T. myös kilpikonnille kirjoittava täti

Vierailija
26964/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Voin erittäin huonosti nyt ja itselääkinnän johdosta olen jatkuvasti huonolla tuulella. Lääkäri sais uusia kipulääkereseptin.

Mitä käytät itselääkintänä?

🍸🍷🥂💊

Helle, alkoholi ja lääkkeet on aika huono yhdistelmä, erittäin huono.

Vierailija
26965/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun aatamin vaatteisiin.

Vierailija
26966/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin koittaa avoimien ovien päivä?

vapaus

kun nämä kirotut padot räjähtävät mahdottomuuteensa

päästäen luonnon uomiinsa

sinne, minne me kaikki eläväiset halajamme.

Vierailija
26967/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tilanne on se, että en jaksa pelastaa enää ketään, en sytyttää kenenkään elämäniloa vain todetakseni, että tämänkin ihmisen matka jatkuu jossain vaiheessa ilman minua. 

Hirveen ylimielinen asenne. Metsästätkö oikein heikossa hapessa olevia ihmisiä. 

Vierailija
26968/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Voin erittäin huonosti nyt ja itselääkinnän johdosta olen jatkuvasti huonolla tuulella. Lääkäri sais uusia kipulääkereseptin.

Mitä käytät itselääkintänä?

🍸🍷🥂💊

Helle, alkoholi ja lääkkeet on aika huono yhdistelmä, erittäin huono.

Huomattu on. Ei vaan ole mitään muuta. Burana yksinään ei auta. 

Vierailija
26969/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeni kipu ei parane ilman häntä.

Vierailija
26970/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä, olet ollut taas mielessä. 

Vierailija
26971/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..etkö muistaisi minua, edes tekstiviestillä..

edellisestä on jo niin kauan 

Vierailija
26972/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyppäisitkö kanssani nyt vilvoittelemaan. Poreltaassa olisi tilaa ja veden lämpötila tuntuu oikein mukavalla.Tarjolla kivennäisvettä ja muumilimua !

Hyppäisin! Muumilimppa on hyvää. Onko sulla sille joku kiva lasi? 

Kiva.Muumilimulle muumilasi tottakai.Jätin toisen muumilimun vielä jääkaappiin seuraavaa rypemiskertaa varten.

Vierailija
26973/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveen ylimielinen asenne. Metsästätkö oikein heikossa hapessa olevia ihmisiä. 

En. Elämän varrella törmännyt. Kaivatussa aistin elämäniloa ja nauttimistakin. Myös vaikeudet ja haasteet tuli esiin. En tiedä hänen asennettaan ja suhtautumistaan ja mitä minä hänelle merkitsin. Ap

Vierailija
26974/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut minulle itsestäänselvää, ei lähelläkään sitä. Miksi olisin roikkunut vuosikausia toiveessa ja kaipaillut?

Päivän hyvänä työnä heitän sivusta ettet ole puhunut kenenkään tietyn kanssa tai edes päivien välissä/pitkin päivää samojen kanssa täällä ikinä. :0

Vierailija
26975/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin ihmistä joka pitää minua tasavertaisena kumppanina eikä minään pelastettavana raukkana. Vaikka olen herkkä, olen myös tarvittaessa erittäin vahva ja sitkeä. 

Vierailija
26976/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään mun ekan runon alapeukuttuja tunnisti itsensä pelkojen lähteenä ja ilmaisi mielensä! Kehoni vieläkin muistaa kuinka minun padot kasvoivat kun aitouteni yritettiin annihiloida.

Vierailija
26977/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.

Vierailija
26978/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tuhota minut? Miksi joku haluaa tuhota toisen elämän totaalisesti? Sait kaiken mitä ikinä minusta irtosi ja nyt viet vielä elämänikin?

(vastatkaa joku muu jos tiedätte motiivin moiselle)

Vierailija
26979/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaminen toiselle paikkakunnalle on helppoa nyt, kun tiedän ettei meistä tullut/tule paria. Epätietoisuus oli vaikeampaa kuin tämä, vaikka en voi olla tilanteesta täysin iloinen. 

Sinä tietysti teit kaikkesi, että teistä tulisi onnellinen pari? Mikä meni vikaan?

Vierailija
26980/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin ihmistä joka pitää minua tasavertaisena kumppanina eikä minään pelastettavana raukkana. Vaikka olen herkkä, olen myös tarvittaessa erittäin vahva ja sitkeä. 

Tästä tuli mieleen, että tasavertaisena tietenkin mutta itse samalla toivon, että toinen hiukan pelastaisi mut. Niin ei varmaan saisi sanoa ja naisen tulis olla vahva ja pärjääväinen ja kasvattaa pallit sun muuta. Sivust

Ketju on lukittu.