Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on järkähtämättömyydessäsi.
Eikö hän halua suhteeseen sun kanssa?
Se ei ole pääasia vaan se, että hän ei suostu edes keskusteluun eli ei halua yhtikäs mitään. Se tuntuu pahimmalta. En ole hänelle olemassa oikeassa elämässä.
Tiedät rakas nainen, että eroan omastani kun sä eroat omastasi. Sitten voidaan keskustella vakavasti näistä.
varmaan sivusta
Sinä olet tehnyt kaikin tavoin ettet minua kaipaa, en ole sinulle mitään, enkä tule koskaan olemaankaan. Joten älä jauha pjaskaa. Kiitos!
Kenelle sä oikein puhut? Minä kaipaan vaaleahiuksista naista noin kymmenen vuoden takaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vautsi. Opit että Anne Bernerkin käy vessassa. Onpa elämäsi melkoista ilotulitusta. Kiitos että jaat kohokohtasi.
Jatkossa teethän sen asianmukaisen otsikon alla. Kiitos.
Hellitä vähän, ketjupoliisi. Ole ihan rauhassa vain osallistuja, joka ohittaa ohis-viestit. Elät pidempään. Sivullinen
Joopa, viimeiset lomapäivät menee ihan vaan selviämiseen 🥵😁
Huomenna kouluun vai vasta maanantaina, rouva erityisopettaja 💞?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on järkähtämättömyydessäsi.
Eikö hän halua suhteeseen sun kanssa?
Se ei ole pääasia vaan se, että hän ei suostu edes keskusteluun eli ei halua yhtikäs mitään. Se tuntuu pahimmalta. En ole hänelle olemassa oikeassa elämässä.
Tiedät rakas nainen, että eroan omastani kun sä eroat omastasi. Sitten voidaan keskustella vakavasti näistä.
varmaan sivusta
Sinä olet tehnyt kaikin tavoin ettet minua kaipaa, en ole sinulle mitään, enkä tule koskaan olemaankaan. Joten älä jauha pjaskaa. Kiitos!
Kenelle sä oikein puhut? Minä kaipaan vaaleahiuksista naista noin kymmenen vuod
Väärä henkilö, pahoittelut!
Kaikesta huolimatta voidaan sanoa että työttömän ja stressaantuneen ihmisen tehokas päivä. Sähköyhtiölle ollaan meilattu laskukuitit jottei sähköt katkea. Neuvoteltu ja saatu apua kolmannelta sektorilta. Pesty pyykkiä neljä koneellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalinta on kaipuu, joka ei katoa. Miksi sydän kaipaa, vaikka tietää vallan hyvin, ettei kaipuu saa koskaan täyttymystään?
Sinäpä sen sanoit
Aloin miettiä, tietääkö sydän vai vain järki. Mutta päädyin siihen, että sydänkin tietää, on tiennyt jo kauan. Sydänkin tunnistaa ristiriitaiset äänet ja ymmärtää, mitä toisen sydän kuuntelee.
Olisi ollut muutama kysymys kaivatulle, mutta pitää vaan hyväksyä se, ettei rehellisiä vastauksia niihin olisi tullut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut muutama kysymys kaivatulle, mutta pitää vaan hyväksyä se, ettei rehellisiä vastauksia niihin olisi tullut ikinä.
Mitä olisit kysynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit kysynyt?
Ei sillä ole enää väliä.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on ollut, ja olen kysynytkin. Vastauksia en vain ole saanut. Minulta saa kysyä, vastaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vautsi. Opit että Anne Bernerkin käy vessassa. Onpa elämäsi melkoista ilotulitusta. Kiitos että jaat kohokohtasi.
Jatkossa teethän sen asianmukaisen otsikon alla. Kiitos.
Hellitä vähän, ketjupoliisi. Ole ihan rauhassa vain osallistuja, joka ohittaa ohis-viestit. Elät pidempään. Sivullinen
Istu sinä vaikka kusiaispesään.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna kouluun vai vasta maanantaina, rouva erityisopettaja 💞?
6. päivä alkaa koulusi, arvon nepsylapsi.
Et ole kaipaamani.