Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Ari <3
Tarkoittaa leijonaa
Et ole ottanut minua todesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ketä millä tavalla
Merenhajuisesta haaveilleelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ketä millä tavalla
Kaivattu minua. Miten nyt ihminen otetaan todesta? Mieti sen vastakohtaa, niin avautunee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vautsi. Opit että Anne Bernerkin käy vessassa. Onpa elämäsi melkoista ilotulitusta. Kiitos että jaat kohokohtasi.
Jatkossa teethän sen asianmukaisen otsikon alla. Kiitos.
Hellitä vähän, ketjupoliisi. Ole ihan rauhassa vain osallistuja, joka ohittaa ohis-viestit. Elät pidempään. Sivullinen
Istu sinä vaikka kusiaispesään.
En ajatellut sen enempää kuin työntää päätäni uuniinkaan. Sulla on selvästi vähän paha mieli, joten suosittelen vaikka ulkoilua ilman mitään teknisiä viestintävälineitä. Parempaa päivää.
Enpä ajatellut minäkään typeriä kehotuksiasi noudattaa. Pidetäänkö nyt vaikka huoli ihan omista asioistamme. Tai sit voit esim vetää alahuulen pääsi yli ja nielaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vautsi. Opit että Anne Bernerkin käy vessassa. Onpa elämäsi melkoista ilotulitusta. Kiitos että jaat kohokohtasi.
Hellitä vähän, ketjupoliisi. Ole ihan rauhassa vain osallistuja, joka ohittaa ohis-viestit. Elät pidempään. Sivullinen
En ajatellut sen enempää kuin työntää päätäni uuniinkaan. Sulla on selvästi vähän paha mieli, joten suosittelen vaikka ulkoilua ilman mitään teknisiä viestintävälineitä. Parempaa päivää.
Enpä ajatellut minäkään typeriä kehotuksiasi noudattaa. Pidetäänkö nyt vaikka huoli ihan omista asioistamme. Tai sit voit esim
Sähän voit sitten työntää sen ketjupoliisikotsan perseeseesi ihan siinä hengessä, että pidetään huoli omista asioistamme. Eiksje?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ajatellut minäkään typeriä kehotuksiasi noudattaa. Pidetäänkö nyt vaik
Sähän voit sitten työntää sen ketjupoliisikotsan perseeseesi ihan siinä hengessä, että pidetään huoli omista asioistamme. Eiksje?
On omia asioita ja yhteisiä asioita. Yhteisiä asioita ovat mm. sosiaaliset normit kuten säännöt ja käytöstavat. Perseeseen esineiden työntelykiinnostuksesi ei ole yhteisiä asioita.
Oikeastaan mitään ei tapahtunut. Onko se ollut perustelurakenteesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ketä millä tavalla
Kaivattu minua. Miten nyt ihminen otetaan todesta? Mieti sen vastakohtaa, niin avautunee.
Kuka sun kaivattu on
Sanoit, että et halua vain kaipailla ja että ei olisi järkeä vain kaivata. Silti olet pitäytynyt kaipauksessa. Mikä pointti?
Vierailija kirjoitti:
Who made you the pope?
Jos kaipaat paavia, niin paavin valitsevat kardinaalit.
Sinisiin silmiis ku katsoa sain..🥰
Ei liene järkeä kaivata paavia ainakaan romantillisesti
Vierailija kirjoitti:
Sanoit, että et halua vain kaipailla ja että ei olisi järkeä vain kaivata. Silti olet pitäytynyt kaipauksessa. Mikä pointti?
En vain tiedä mitä käytännössä tekisin. Tai miten pitäisi edetä.
Tunsin sussa jotain erilaista, kuin olisi tunnettu aiemmin ja hetken tuntui, että yhteys suhun oli muodostettu. Miten kaikki tämä aika tuli väliimme 😊