Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Jännä, kun täältä aina löytyy jannet ja jonnet, kun niitä kysellään. 🤔
Vierailija kirjoitti:
No mietipä ketkä sulle vastaa täällä oikeasti.Pysähdy miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on järkähtämättömyydessäsi.
Olenkohan ymmärtänyt ketjun tarkoituksen väärin ? Käsitykseni mukaan täällä piti lähettää terveisiä, eikä syyllistää ketään vai ? Korjatkaa, jos olen väärässä !
Ketjun tarkoitus on lähettää terveisiä kaipaamalleen henkilölle. Muuta kriteeriä ei ole. Terveinen voi olla sävyltään myös syyllistävä ja silti se on täysin otsikon mukainen. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ymmärtänyt ketjun tarkoituksen väärin ? Käsitykseni mukaan täällä piti lähettää terveisiä, eikä syyllistää ketään vai ? Korjatkaa, jos olen väärässä !
Ketjun tarkoitus on lähettää terveisiä kaipaamalleen henkilölle. Muuta kriteeriä ei ole. Terveinen voi olla sävyltään myös syyllistävä ja silti se on täysin otsikon mukainen. Eri.
Mistä sinä tiedät mikä ketjun tarkoitus on?Toisille se näyttää olevan muiden latistaminen, arvostelu,viesteihin puuttuminenyms. varsin mukavaa.Sopii hyvin tuo sun syyllistävät terveiset mukaan.Lähetät varmaan joulukortinkin, että pask..a joulua kaikille.Tovottavasti emme koskaan tapaa.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietipä ketkä sulle vastaa täällä oikeasti.Pysähdy miettimään.
Trollin kutaleet puolin ja toisin?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sinusta, mutta itselläni on tapana vastata, kun kutsutaan.
-Janne
Normien noudattaminen ei ole mikään vapautus todellisesta vastuusta suhteessa muihin ihmisiin. Kukaan ei ole hyvä ihminen sen takia, että noudattaa oletettua tapaa elää. Kyllä se vaatii huomattavasti enemmän.
On silkkaa itsekkyyttä olla noudattamatta normeja ja sääntöjä, koska "minä haluan" ja "mä voin". Niinhän ne narsissit tekee. Nostavat itsensä muiden yläpuolelle ja luovat oman säännöstön.
Vierailija kirjoitti:
Normien noudattaminen ei ole mikään vapautus todellisesta vastuusta suhteessa muihin ihmisiin. Kukaan ei ole hyvä ihminen sen takia, että noudattaa oletettua tapaa elää. Kyllä se vaatii huomattavasti enemmän.
Elämän tärkeimpiä opetuksia on oppia hyväksymään muiden puutteita. Vain omiin tekoihin voi suoraan vaikuttaa, voi näyttää esimerkkiä mutta ei paljoa enempää.
Itse koenkin asiat päinvastoin, valtaosa meistä elää hyvää elämää. Varmasti kaikilta löytyy parannettavaa, mutta pääosin meillä menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole täydellinen ja jos sitä vanhemmuuteen vaaditaan ollaan sukupuutossa saman tien.
Vastuun tiedostaminen olisi suotavaa. Valtavasti pahoinvointia tulee nimenomaan perheistä.
Vierailija kirjoitti:
Alan olla hyväksynyt ja sopinut itseni kanssa, että varmaankin rakastan sua. En jaksa enää kyseenalaistaa ja kritisoida sitä itse asiaa enkä omaa itsereflektiokykyäni. Se vaan on niin. En tiedä, mitä tästä seuraa; ehkei mitään, tai ehkä joskus teen jotain. Aiemmin pelkäsin, että jotenkin pilaan kaiken ja toisaalta, jos en pilaakaan ja jotain tapahtuu ja asiat mullistuvat. Nyt oikeastaan enää en. Tunteeni on kiteytynyt sellaiseksi pysyvän olomuodon lämpöpatteriksi, joka säteilee tuhansien vuosien puoliintumisajalla eikä sitä voi muuttaa. Ihan sama mitä tapahtuu tai ei. Sitä myöten olen valmis kaikkeen.
m-n
Voihan sentään, samaistun. n-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän halua suhteeseen sun kanssa?
Se ei ole pääasia vaan se, että hän ei suostu edes keskusteluun eli ei halua yhtikäs mitään. Se tuntuu pahimmalta. En ole hänelle olemassa oikeassa elämässä.
hellä ajatus päivääsi