Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
26781/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullisuudesta ja vastuuttomuudesta.. pata kattilaa soimaa. Eräs kritisoi minua kaikesta kun uskonnollinen johtaja mutta mitenköhän meni omasta mielestä sinä ja sinun toimintasi? Kurkkaappa peiliin ja mieti mitä tulikaan tehtyä ! Et onnistu minua lannistamaan, näen omat virheeni ja myönnän ne suoraselkäisesti. Ja totuus on että yksi pahimmista virheistäni elämässäni olet SINÄ. Että terveisiä vaan per*eestä.

Vierailija
26782/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle ei ole tehnyt teille hyvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26783/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova jos ihmisiä helpottaa kun saavat purkaa pahimmat vihansa tänne. Onhan sen nyt paljon parempi kuin pitää oman mielensä päällä tai raivota muille. 😄

Vierailija
26784/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi onnellista odottaa kotiin ihmistä, jota on kaivannut ja odottanut. Juosta häntä vastaan, rutistaa lujasti ja tuntea jopa muutama kipinä. Sellaista ihmistä ei astu tämän talon ovesta minua vastaan. Rakkaus ei tule luo eikä hänen luokseen voi mennä. Rakkaus ei kuulu minulle, ja sen kanssa on opittava elämään.

Vierailija
26785/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta on kaipuu, joka ei katoa. Miksi sydän kaipaa, vaikka tietää vallan hyvin, ettei kaipuu saa koskaan täyttymystään?

Vierailija
26786/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa päivää..🌞

Vierailija
26787/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on järkähtämättömyydessäsi.

Eikö hän halua suhteeseen sun kanssa?

Se ei ole pääasia vaan se, että hän ei suostu edes keskusteluun eli ei halua yhtikäs mitään. Se tuntuu pahimmalta. En ole hänelle olemassa oikeassa elämässä.

Tiedät rakas nainen, että eroan omastani kun sä eroat omastasi. Sitten voidaan keskustella vakavasti näistä.

varmaan sivusta

Vierailija
26788/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan ymmärtänyt ketjun tarkoituksen väärin ? Käsitykseni mukaan täällä piti lähettää terveisiä, eikä syyllistää ketään vai ? Korjatkaa, jos olen väärässä !

Ketjun tarkoitus on lähettää terveisiä kaipaamalleen henkilölle. Muuta kriteeriä ei ole. Terveinen voi olla sävyltään myös syyllistävä ja silti se on täysin otsikon mukainen. Eri.

Mistä sinä tiedät mikä ketjun tarkoitus on?Toisille se näyttää olevan muiden latistaminen, arvostelu,viesteihin puuttuminenyms. varsin mukavaa.Sopii hyvin tuo sun syyllistävät terveiset mukaan.Lähetät varmaan joulukortinkin, että pask..a joulua kaikille.Tovottavasti emme koskaan tapaa.

sivusta

Sori, en ole lähettänyt terkkuja tänään. Kunhan puolustin alkuperäistä kirjoittajaa ja luuloa siitä että täällä olisi terveisille jokin yksi oikea muoto. Ketjun otsikosta näet ketjun tarkoituksen ihan yksiselitteisesti: lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. Noissa neljässä sanassa on ainoat määreet mitä tarvitsee tähän ketjuun kirjoittaessa tietää. Ei siis ole minun tietämisistäni kyse.

Vierailija
26789/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole pääasia vaan se, että hän ei suostu edes keskusteluun eli ei halua yhtikäs mitään. Se tuntuu pahimmalta. En ole hänelle olemassa oikeassa elämässä.

Tiedät rakas nainen, että eroan omastani kun sä eroat omastasi. Sitten voidaan keskustella vakavasti näistä.

varmaan sivusta

Minä olen eronnut. Elämä on hyvää. Olen kiitollinen jokaisesta päivästä vapaudessa. 

N

Vierailija
26790/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Avaimet taskuun. Avaimet taas pois."

Tästä päivästä tulee mieleen elämäni murmelina ja Jarkko Tammisen älyttömän sympaattinen parodia yhdestä tubettajasta.

Mulla on ollut pyykkitupa varattuna muutamia tunteja. Oon laittanut pyykit koneeseen, fillaroinut Prismaan, polkenut jyrkän mäen takaisin ylös vain ehtiäkseni vaihtaa uudet pyykit koneeseen ja edelliset kuivuriin. 

Ja arvatkaa mitä? Prisman vessasta poistuessa vastaan käveli Anne Berner. 

Olispa taksi. 

Vierailija
26791/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä päivästä tulee mieleen elämäni murmelina ja Jarkko Tammisen älyttömän sympaattinen parodia yhdestä tubettajasta.

Mulla on ollut pyykkitupa varattuna muutamia tunteja. Oon laittanut pyykit koneeseen, fillaroinut Prismaan, polkenut jyrkän mäen takaisin ylös vain ehtiäkseni vaihtaa uudet pyykit koneeseen ja edelliset kuivuriin. 

Olispa taksi. 

Ei tässä vielä kaikki mutta enpäs kerro enempää kun kuuntelemassa on vain ilkeä lauma alapeukuttajia.

Vierailija
26792/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi. Opit että Anne Bernerkin käy vessassa. Onpa elämäsi melkoista ilotulitusta. Kiitos että jaat kohokohtasi.

Jatkossa teethän sen asianmukaisen otsikon alla. Kiitos.

Vierailija
26793/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkasen hiki!🥵

Vierailija
26794/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa taksi. 

Eikä näin pitkää hellettä, ylämäkiä ja olisipa parempi joukkoliikenne.

Vierailija
26795/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vautsi. Opit että Anne Bernerkin käy vessassa. Onpa elämäsi melkoista ilotulitusta. Kiitos että jaat kohokohtasi.

Jatkossa teethän sen asianmukaisen otsikon alla. Kiitos.

Se oli vain pieni sivujuonne tai päätepiste tähän tarinaan. 

Vierailija
26796/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pikkasen hiki!🥵

No älä!

Vierailija
26797/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta on kaipuu, joka ei katoa. Miksi sydän kaipaa, vaikka tietää vallan hyvin, ettei kaipuu saa koskaan täyttymystään?

Sinäpä sen sanoit

Vierailija
26798/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa taksi. 

Mun mielestä Jarkko Tamminen on lahjakas. Hän osaa pureutua ytimeen, on samalla hauska mutta ihmisiä kunnioittava.  

Vierailija
26799/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varmaan sivusta

Sinä olet tehnyt kaikin tavoin ettet minua kaipaa, en ole sinulle mitään, enkä tule koskaan olemaankaan. Joten älä jauha pjaskaa. Kiitos!

Vierailija
26800/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^*kaikin tavoin selväksi

Ketju on lukittu.