Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs puuhasit tänään?
Katselin, että sormuspaikka vapaana. ;)
Omasiko?
Moikkuuuuu
👋
en ole sEkopää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaaks munt?
En ollenkaan.
Kunnet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaaks munt?
En ollenkaan.
Kunnet?
En vaan kaipaa.
oot noilla silmillä mua katsonut
noilla käsillä mua koskettanut
sydämelläni tällä olen tuntenut sut
enkä voi unohtaa
suukkonen yöksi, nuku hyvin
Tonille rakkautta rakkautta vaan.
Tässä vielä illan biisitoive ennen saunaan menoa eli Lapinlahden linnut-Tyttö huutaa hii !
Kukaan ei ole puhunut minulle yhtä rumasti eikä yhtä kauniisti kuin sinä. Sinusta löytyy julma sotapäällikkö ja hellämielinen kaunosielu.
Nyt on niin että aika käy sulla kohta vähiin.. Taidan vaihtaa miestä. Tulisiko hän hotelliin? Se on kuin omasta pesästä söisi.. ;) -nainen miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipsahdit sormien välistä. Ajoitus pielessä molemmilla.
Noinkin sen voi itselleen selittää, kun toisella ei kiinnosta hevon kukkua
Paljon mahdollista, mutta loppupeleissä merkityksetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Paljon. Kaipaan seuraasi ja sinua. Haluaisin hieroa hartioitasi rankan päivän jälkeen ja tehdä hyvää iltapalaa. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Harmi kun hänellä on se oma vaimo joka niitä hartioita hieroo 😥
Ei noin ole sanottu missään. Muistelet ja sekoitat ehkä minttuiseen. Sen kaivattu valitsi vaimonsa minttuisen sijaan. Sivulta
Joo eihän tärkeälle kirjoittavan tyyppi kai varattu ja naimisissa ole toisin kuin Minttuisen kaivattu, vaikka Minttuinen hänen vuokseen erosikin. Ei silti kelvannut sille miehelle kuin sivuhuviksi. Tärkeälle kirjoittava taas taitaa itse olla ennemminkin se varattu osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin että aika käy sulla kohta vähiin.. Taidan vaihtaa miestä. Tulisiko hän hotelliin? Se on kuin omasta pesästä söisi.. ;) -nainen miehelle
Riippuu tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole puhunut minulle yhtä rumasti eikä yhtä kauniisti kuin sinä. Sinusta löytyy julma sotapäällikkö ja hellämielinen kaunosielu.
Trollaat kovaa ja korkealta, mutta ei sulla vaan varsinaisesti mitään sellasia lahjoja siihen ole. Trollattava iskee pahemmin takaisin.
Sä et pärjää edes siinä lajissa.
Ei sitten kukaan lähtenyt tänään salakahveille eikä sitä kissaa saatu vieläkään puusta. Tehkää nyt sille asialle jotain. Ei siihen mitään sipulin kuorimista tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaat kovaa ja korkealta, mutta ei sulla vaan varsinaisesti mitään sellasia lahjoja siihen ole. Trollattava iskee pahemmin takaisin.
En trollaa. On huomattavasti paljon viisaampaakin tekemistä kuin kiusata ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten kukaan lähtenyt tänään salakahveille eikä sitä kissaa saatu vieläkään puusta. Tehkää nyt sille asialle jotain. Ei siihen mitään sipulin kuorimista tarvita.
Joo sä teet kaiken ihan päin helvettiä.. miks et sä osaa?
Vierailija kirjoitti:
Sä et pärjää edes siinä lajissa.
Kuinka kauan ajattelit lyödä? Eikö sulle tule katumusta mistään?
En tajuu vieläkään pointtia? Voisko joku?