Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
En saanut edes tilaisuutta puhua.
Olen yrittänyt sanoa asiani väliin mutta koska olen adhd on minun kai tyytyminen tähän että joku muu sabotoi täysin keskustelun koska ei siedä meidän addien säkenöivää elämäniloa kurjissakin tilanteissa.
Terkkui kaivatuilleni.
👋
moikkuuuuuu
HernekeitollE
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
MILTEI TÄYDELLINEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut edes tilaisuutta puhua.
Olen yrittänyt sanoa asiani väliin mutta koska olen adhd on minun kai tyytyminen tähän että joku muu sabotoi täysin keskustelun koska ei siedä meidän addien säkenöivää elämäniloa kurjissakin tilanteissa.
Se on sun ihan oma elämänvalinta olla luuseri joka olet.
Vierailija kirjoitti:
Lipsahdit sormien välistä. Ajoitus pielessä molemmilla.
Noinkin sen voi itselleen selittää, kun toisella ei kiinnosta hevon kukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipsahdit sormien välistä. Ajoitus pielessä molemmilla.
Noinkin sen voi itselleen selittää, kun toisella ei kiinnosta hevon kukkua
Kummalla?
Taidat olla oikeassa, et ole osoittanuit ollenkaan kiinnostusta.
Hyvää yötä Johanna.
Kauniita unia, kauniille naiselle.
Juha
Ikävä. Paljon. Kaipaan seuraasi ja sinua. Haluaisin hieroa hartioitasi rankan päivän jälkeen ja tehdä hyvää iltapalaa. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Paljon. Kaipaan seuraasi ja sinua. Haluaisin hieroa hartioitasi rankan päivän jälkeen ja tehdä hyvää iltapalaa. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Harmi kun hänellä on se oma vaimo joka niitä hartioita hieroo 😥
Yrität varmaan tehdä selväksi jotain pointtia, mitä en nyt oikein ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Voisitko kätkeä minut joskus käsivarsiesi väliin halaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus tehnytkin niin.
Ei saatu tilaisuutta jutella kahdestaan, nm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä mut rauhaan
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tämä saman viestin kopioiminen loppua. Viesti on sitä paitsi nostettu jostain monta päivää sitten kirjoitetuista. Ei voi ymmärtää.
Tuolta näyttää suomalaisen terveydenhuollon mielenterveyshoidon nykytila. Nää kulkee vapaana ja netissä.
Nämä myös vastaavat teidän viesteihin.Sitä kannattaa miettiä.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Ei saatu tilaisuutta jutella kahdestaan, nm.
Ei varmaan saadakaan, jos se sinusta on kiinni.
Voisiko tämä saman viestin kopioiminen loppua. Viesti on sitä paitsi nostettu jostain monta päivää sitten kirjoitetuista. Ei voi ymmärtää.