Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
IHAILKAA MINUA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
'Oon aika zen.'
Olen, hyvin zen. Todella,
mutta ei multa.
Ei yhtä ainoaa enää multa.
Vierailija kirjoitti:
tänks
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Oot aika surkea.
Tämä ei minulta. En suostu alentumaan tuolle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua, niin paljon.. olet <3.
Minun kaivatulleni samat sanat.
"Miks meillä kaikki kaunis tahtoo kuolta
Ja suuri surkastua alhaiseen
Miks meillä niin on monta mielipuolta
Miks vähän käyttäjiä kanteleen."
Eino Leino
Tänään vain Tarinaa päivänvalossa. Salakahvit vielä kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa pyytää anteeksi, mutta vaatimalla vaadit sitä muilta. Ei kovin kypsää.
No on se parempi, kuin ei osaisi mitään.
Kuulostat koulukiusaajalta. Lapset sanovat noin tyhmyyttään, eivät aikuiset.
Palauta muki, jollet tee sillä mitään. Pistän sen eteenpäin.
Miksi minä käyttäydyin niin
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole puhunut minulle yhtä rumasti eikä yhtä kauniisti kuin sinä. Sinusta löytyy julma sotapäällikkö ja hellämielinen kaunosielu.
Miten sä olet kohdellut häntä? sivusta
Peukalo kipeänä skrollaan pulleita rintalihaksia ohi.
Olet näyttänyt tapasi laidasta laitaan. En tiedä, mihin minua olet tarvinnut. Päivällä olin se, joka täydellisyydestäsi puuttui, nyt haukut mitättömäksi, arvottomaksi pohjasakaksi. En tiedä, mikä sinua vaivaa, mutta kannattaisi varmaan tehdä jotakin mielelleen, johon patoat kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs puuhasit tänään?
En paljon mitään, mutta uin 800 metriä iltauinnilla.
Vierailija kirjoitti:
Olet näyttänyt tapasi laidasta laitaan. En tiedä, mihin minua olet tarvinnut. Päivällä olin se, joka täydellisyydestäsi puuttui, nyt haukut mitättömäksi, arvottomaksi pohjasakaksi. En tiedä, mikä sinua vaivaa, mutta kannattaisi varmaan tehdä jotakin mielelleen, johon patoat kaiken.
Olet aikas isossa palstaharhassa/ketjupsykoosissa nyt😅
Vierailija kirjoitti:
Luuletko kaikkien viestien olevan sulle? Melko erikoista. -Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan yli viikon päästä nähdään taas. Tilanne onkin vähän sellainen, että jos sinä jännitit niin minäkin jännitän, mutta jos sinä et muistanut, niin minun on kai lopetettava tämä haikailu lopultakin.
Säännöllinen keskiviikkotapahtuma kyseessä?
Yleensä vastaisin joo, mutta tämä ei. Ap
Olen varmastikin sivusta, sillä kaivatun kanssa ei ole mitään yhteisiä tapahtumia tai säännöllisiä tapaamisia eikä edes olla nähty pitkään aikaan. Ehkä kauan sitten nähtiin yhdessä paikassa useita kertoja eri harrastusten takia, mutten enää edes muista mikä viikonpäivä se oli ja silloin suljin hänet jatkuvasti pois mielestäni. Terveisin se, joka unohti ehdottaa tapaamista samaan aikaan kuin joku muu (ap?) oli suunnitellut.
Miehelle. Jännittäminen on tätä nykyä ihan liian lievästi sanottu. Pikemminkin näkemistä miettiessä vatsanpohjaan ilmestyy painava kivi, jalat eivät meinaa totella, päässä humisee ajatusten surratessa vinhasti edestakaisin ja lakkaan melkein hengittämästä. Eihän tässä voi olla muuta lopputulemaa kuin se, että taas käy samalla tavalla eli huonosti. Jännitettä meidän välillä on ollut ennenkin, mutta nyt olen vähän kuin odottaisin salaman iskevän.
tänks