Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kauneus ja voi sanoa että luksus ympärillä. Mutta yksi puuttuu, ja sen myötä kaikki: sinä, rakkain tässä maailmassa. Voisitko saapua luokseni?
Laita osoite wa niin lähen tulemaan
Haluaisin meidän olevan onnistunut vauva pari.
Turkulaiselta Luonnonmaalle terkut.
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kauneus ja voi sanoa että luksus ympärillä. Mutta yksi puuttuu, ja sen myötä kaikki: sinä, rakkain tässä maailmassa. Voisitko saapua luokseni?
Rakas, olen luonasi juuri siinä muodossa, jossa minut haluat.
Olit inspiraationa viimeisimpään teokseeni vaikket sitä uskoisikaan 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan yli viikon päästä nähdään taas. Tilanne onkin vähän sellainen, että jos sinä jännitit niin minäkin jännitän, mutta jos sinä et muistanut, niin minun on kai lopetettava tämä haikailu lopultakin.
Säännöllinen keskiviikkotapahtuma kyseessä?
Yleensä vastaisin joo, mutta tämä ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä kuin pieru Saharaan mutta jos perhosen siivenisku saa jossain jotain aikaan niin ehkä tääkin. Siis
T E R V E I S I Ä
AJATTELEN SINUA
Kiitos terveisistä! Pelastin eilen perhosen räpiköimästä ikkunassa. Lasikuisti on niille ansa.
Hellä halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin meidän olevan onnistunut vauvapari.
Mitä se sinusta tarkoittaisi?
Yhteyttä meille sopivassa muodossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä kuin pieru Saharaan mutta jos perhosen siivenisku saa jossain jotain aikaan niin ehkä tääkin. Siis
T E R V E I S I Ä
AJATTELEN SINUA
Kiitos terveisistä! Pelastin eilen perhosen räpiköimästä ikkunassa. Lasikuisti on niille ansa.
Teit oikein! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaksun, että meillä on eri käsitys sopivasta yhteydestä.
Jos olet mun muru, niin wa. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaksun, että meillä on eri käsitys sopivasta yhteydestä.
Avaa lisää. Ap
Taitaa olla se iltapäivän hetki, jolloin on aika lähettää terveiset yhdelle heebolle.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on erityinen henkilö jota kohtaan tunnet lähes yliluonnollista yhteyttä, onko hän sinulle vain joku heebo joka hengailee henkimaailmassasi, samoilla taajuuksilla vai onko hänellä sinulle ihmisenä joku suurempi merkitys? Miten näet asian?
Hän on mun elämäni rakkaus. En tainnut olla samaa hänelle. Ei sitä testaamaankaan päästy.
-(hikinen!) naisotus vielä lokakuuhun 34v.
Olipa sellainen päivä, että pari kuppia kahvia on pakko saada, ettei nukahda kesken kaiken. Seuraava viesti kahvittelun jälkeen.
T E R V E I S I Ä
AJATTELEN SINUA