Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kauneus ja voi sanoa että luksus ympärillä. Mutta yksi puuttuu, ja sen myötä kaikki: sinä, rakkain tässä maailmassa. Voisitko saapua luokseni?
Merenrantahuvilalla?
Onko kaivatullasi sellainen? Sivusta
Ihanalle Tonille terkkuja. Milloin nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kauneus ja voi sanoa että luksus ympärillä. Mutta yksi puuttuu, ja sen myötä kaikki: sinä, rakkain tässä maailmassa. Voisitko saapua luokseni?
Merenrantahuvilalla?
Kenen kaivatulla nyt ei olisi vähintään kolmea asuntoa, huvila, oma vene, kolme autoa yms. mutta ihan muut asiat herättivät kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merenrantahuvilalla?
Ei ole, mutta jonkun muun kaivatulla on, ehkä juuri sinun. Omalla kaivatullani on kesäpaikka järven rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merenrantahuvilalla?
Kenen kaivatulla nyt ei olisi vähintään kolmea asuntoa, huvila, oma vene, kolme autoa yms. mutta ihan muut asiat herättivät kiinnostuksen.
Onko tämä kettuilua? 😥
Löit lyön alle. Minun rakkauteni ei ole minkään arvoista.
Emme nähneet loman aikana, ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja ja kohta loma loppuu.
Sain sentään nähdä kuvia sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Olit inspiraationa viimeisimpään teokseeni vaikket sitä uskoisikaan 🥴
Wau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merenrantahuvilalla?
Mun kaivatulla on hyvin maltillinen määrä omaisuutta. Hän ei ole mikään kiipijä.
Kaivatullani on huvila meren rannalla. Kelpais kyllä, mutta se ei ole syy kaivata häntä. Sen sijaan ne hänen erityiset lahjat on, mikä tekee hänestä niin menestyneen. Vaikuttava persoona!
Vierailija kirjoitti:
Päivä päivältä karumpaa.
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merenrantahuvilalla?
Höpö höpö. Taidat vaan itse olla onnenonkija?
Gallup: onko kaivatullasi näyttävä omaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Löit lyön alle. Minun rakkauteni ei ole minkään arvoista.
Mustakin tuntuu siltä kaivattuni suhteen, että tuli isku vyön alle, vaikkei mulla edes ole oikeutta ajatella niin. Hän ei ole mun, ei nyt eikä koskaan, sain just muistutuksen siitä. Tuntuu silti ikävältä. /sivusta
Nate.. Nate. Meidän välinen yhteys on katkeamatonta. Hani palvon sua yhtä intensiivisesti mitä sä mua. Tiedän että teet voitavasi. *rapsutus* *suukko* *näykkäisy*
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä kiinnosta. Ihan muut seikat herättivät kiinnostuksen kuin lompakon paksuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole näyttävää omaisuutta. Omaisuus voi olla myös erottava tekijä, vaikkei siinä mitään pahaa olekaan ellei ihmiset itse tee siitä pahaa.
Olisitpa tekemässä drinkin. Nyt maistuis.