Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kaipaamalleni hellä hali ja iloa alkaneeseen viikkoon
Haluaisin niin suudella sua ja pitkään M-nainen. 😘
Vierailija kirjoitti:
Mangustille?
Vierailija kirjoitti:
Hiukan yli viikon päästä nähdään taas. Tilanne onkin vähän sellainen, että jos sinä jännitit niin minäkin jännitän, mutta jos sinä et muistanut, niin minun on kai lopetettava tämä haikailu lopultakin.
Säännöllinen keskiviikkotapahtuma kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangustille?
Marialle. Meillä on niin ainutlaatuinen side, huomasin sen heti alussa. Hän on mun nro 1 ja otin siksi vähän etäisyyttä etten vaikuta stalkkerilta mutta hän tietää oli asia mikä tahansa niin mä kuuntelen ja jeesaan aina. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Olenko mielestäsi ihan toivoton tapaus.
Minun tavoitettavaksi kyllä. Ehkä se onkin sulle se juttu. Ego dedi eum.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on erityinen henkilö jota kohtaan tunnet lähes yliluonnollista yhteyttä, onko hän sinulle vain joku heebo joka hengailee henkimaailmassasi, samoilla taajuuksilla vai onko hänellä sinulle ihmisenä joku suurempi merkitys? Miten näet asian?
Hänellä on suurempi merkitys. Näimme muutaman hetken ja kuljemme eri polkuja. Kohtaamme sitten myöhemmin uudestaan. K
Tahtoisin halia sinua. Ikävä sinua.
Kaipaavat terveiset ihanalle naiselle, kenellä siniset silmät. Hymysi ajattelu herätti mut tähän aamuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on erityinen henkilö jota kohtaan tunnet lähes yliluonnollista yhteyttä, onko hän sinulle vain joku heebo joka hengailee henkimaailmassasi, samoilla taajuuksilla vai onko hänellä sinulle ihmisenä joku suurempi merkitys? Miten näet asian?
Hänellä on suurempi merkitys. Näimme muutaman hetken ja kuljemme eri polkuja. Kohtaamme sitten myöhemmin uudestaan. K
Näin toivoisin.
...t eri
Mun sielu alkaa olla niin väsynyt tän kaipuuasian takia.
Siis sellainen tosiasia, joka nujertaa sitkeän toivomisen ja avaa silmät.
Täydellinen kauneus ja voi sanoa että luksus ympärillä. Mutta yksi puuttuu, ja sen myötä kaikki: sinä, rakkain tässä maailmassa. Voisitko saapua luokseni?
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin halia sinua. Ikävä sinua.
Minä myös sinua ja ikävä on kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin energiaruiskeen.
💪🏽💉
Siinä sulle!
Kiitos. Oon vaan pilkkiny koko ajan. 😴
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kauneus ja voi sanoa että luksus ympärillä. Mutta yksi puuttuu, ja sen myötä kaikki: sinä, rakkain tässä maailmassa. Voisitko saapua luokseni?
Merenrantahuvilalla?
Nyt kaivatuttaa vielä enemmän. Mitäs mitäs nyt tapahtuu jossain astraalitasolla, joista en ymmärrä mitään. Mutta siis jotain jossain.
Hiukan yli viikon päästä nähdään taas. Tilanne onkin vähän sellainen, että jos sinä jännitit niin minäkin jännitän, mutta jos sinä et muistanut, niin minun on kai lopetettava tämä haikailu lopultakin.