Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Minulla ei ole kaivatun kanssa juuri mitään yhteistä mutta se ei vähennä yksipuolista ja pyyteetöntä rakkauttani häneen. Jatkunut yli kolme vuotta.
Mulle on ihan sama onko toisella omaisuutta vai eikö ole, jos on niin se tietää hänelle helpompaa elämää, jos ei ole niin ei väliä, kunhan pystyy inhimillistä elämää elämään ja on itse tyytyväinen.
Onko mahdollista saavuttaa rentoa ja seesteistä olotilaa. Ja miten. Tuntuu että pitää olla koko ajan varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun sielu alkaa olla niin väsynyt tän kaipuuasian takia.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kaivatulle viestin, että "pannaanko vielä kerran. On ikävä kulliasi, annat parhaat orgasmit." En uskalla mennä katsomaan vastausta.
Ei kannata, ei uskoisi sanaakaan mitä kirjoitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kaivatulle viestin, että "pannaanko vielä kerran. On ikävä kulliasi, annat parhaat orgasmit." En uskalla mennä katsomaan vastausta.
Miten mies reagoisit tämmöiseen viestiin ? T. Ap
Kai nyt miehiä kullinperässäjuoksija aina kiinnostaa
Riippuu täysin "kullinperässäjuoksijan" ulkonäöstä ja mielentilasta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Jos kaivattusi lähettäisi viestin, jossa lukee -Pannaanko?- Miten reagoisit ?
Jättäisin nuijalle vastaamatta. Mielipiteeni hänestä muuttuisi enkä kokisi meillä olevan enää mitään tulevaisuutta. Minä en ole vain pano, joka tuollaisen jälkeen kuvittelisin olevan. Hänkään ei ole sitä minulle. Minulle ihmiset on kokonaisvaltaisempaa eikä oman tarpeen tyydyttäjiä. Mun kanssa tossa voi mokata pahasti jos ehdottelee kovinkin suoraan.
Hurmaava Tmies:) Halauksia iltaasi. Milloinkahan näen sinut taas..
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Jos kaivattusi lähettäisi viestin, jossa lukee -Pannaanko?- Miten reagoisit ?
Osoittaisi ettei ollut kaipaukseni arvoinen. Ei tuollaista asiaa laiteta yhdellä viestillä. Kai sen yksinkertaisinkin ymmärtää. Osoittaisi että pitäisi minua halpana ja olevansa itse halpa sekä sen sen tosiasian, että on menettänyt täysin arvostelukykynsä, jos sitä on koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies reagoisit tämmöiseen viestiin ? T. Ap
Epätoivoiselta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
I wanna fuck you every hole
Sitten kun enklanti sujuu voin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I wanna fuck you every hole
Sitten kun enklanti sujuu voin harkita.
You are loser and you know that
En ole puhunut arvoista kuin yleisesti.