Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin että koska hän on vallannut ajatukseni, ja jos joskus päädyttäisiin suhteeseen, niin voiko onnellisuuteen haljeta? Rakkaat sunnuntai terveiset ihanimmalle. Oot ajatuksissani koko ajan.
Kalle
Pitäisikö laittaa sama hänelle suoraan?
Niin, haluaisitko itse joltain todennäköisesti vastenmieliseltä rakkaudentunnustuksen salamana kirkkaalta taivaalta? Eiköhän Kalle(kin) tiedosta, miksi on tässä ketjussa eikä kaivatun tai jonkun muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko niin negatiivisia toisianne kohtaan. Ette voi tietää mitä joku käy läpi tai mitä järjettömyyksiä on juuri kohdannut.
Ja tällä tarkoitan myös sitä ettei kaikkia viestejä tarvitse alapeukuttaa. Monen fiilis on jo valmiiiksi romahduksen partaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko niin negatiivisia toisianne kohtaan. Ette voi tietää mitä joku käy läpi tai mitä järjettömyyksiä on juuri kohdannut.
Ja tällä tarkoitan myös sitä ettei kaikkia viestejä tarvitse alapeukuttaa. Monen fiilis on jo valmiiiksi romahduksen partaalla.
Ohis ansaitsee alapeukun. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko Ruotsin Kuningatar?
🔺Vähintään
🔻Ehkä myöhemmin
Rajoittaisi liikaa vapautta, luopuisin kruunusta jos päätyisin tuohon hommaan.
Minua ei palkattaisi. Olen mies. Mutta voihan kuningattarellakin olla nykyään killuttimet.
Ei se varmaan niistä jää roikkumaan. Voit olla Queen of Sweden tms.
Mä lataan kohta sen perhanan Tinderin, kun ei oo mitään sutinaa, ei rakkauselämää😭
"Miksi Jumala ei antanut koirille kykyä puhua? Siksi, että ihmiset ymmärtäisivät ettei rakkautta osoiteta sanoin vaan teoin."
Sampo. Sinä aina vaan. Ikuisesti?
Vierailija kirjoitti:
Mä lataan kohta sen perhanan Tinderin, kun ei oo mitään sutinaa, ei rakkauselämää😭
Köyhää ruikutusta.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi Jumala ei antanut koirille kykyä puhua? Siksi, että ihmiset ymmärtäisivät ettei rakkautta osoiteta sanoin vaan teoin."
Täytyy myös ymmärtää toisia. Hyvä ajatus.
Ruikutusruikuttaja, pakottaako joku sinut ketjuun? Maailmassa on hyvin paljon vaihtoehtoista tekemistä kuin tulla valittamaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhää ruikutusta.
Ihan ymmärrettävää. Ihmisellä on luontainen kaipuu rakastaa ja tulla rakastetuksi sekä pyrkiä suhteeseen.
Ilman sanoja voi osoittaa myös sen, että rakkautta ei ole tai sitä ei halua toiselle osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse en edes suurempia mullistuksia kerro kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Ilman sanoja voi osoittaa myös sen, että rakkautta ei ole tai sitä ei halua toiselle osoittaa.
Tietysti, viestikin on teko. Toisaalta, ei voi koskaan tietää onko kyseessä arka koira, joka piiloutuu penkin alle.
Vierailija kirjoitti:
Sekin että joku kertoo juovansa juuri nyt jotain alkoholipitoista voi olla sekä elämästä nauttimista että TUSKAN poistamista ja molempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, täydellinen välinpitämättömyys toisen seurassa esim.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan kaikki ilkeilyt sulta😞
Ei yksikään, en ylipäätään ilkeile enkä etenkään sinulle, älä sure rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että jaksan tällä tavalla lopun elämää. Aikaisemmin oli ajatus, että asiat voisivat muuttua ja edistyä. Kun on osoittautunut, että niin ei käy, on kuin pitäisi käsissään haavekodin avaimia ja katselisi kuvia siitä, mutta sitä taloa ei ole olemassakaan.
Omasta puolestani totean, että tottumiskysymys. Olisiko yli nelisen vuotta hänen kohtaamisesta ja parisen vuotta, kun en enää ole nähnyt, paitsi harvoin satunnaisesti vastaan ajaessa ja silti edelleen mielessäni. Ensimmäiset puolisen vuotta näkemättömyyden aikana toi elämäni raskaimmat tuntemukset toista kohtaan ja sitten pikkuhiljaa rauhoittui taustalla uinuvaksi hiillokseksi. Ymmärrän kyseessä olevan saavuttamaton rakkaus mutta se ei ole haalistanut tunteitani häneen.
Erikoista.
En pysty olemaan nyt kotona. Oli pakko tulla istumaan paikkaan jossa tuulenvire käy. En ole nukkunut lähes lainkaan. Mua kusetettiin aika katalasti.