Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Oon liian arkajalka.
Kärsitkö siitä? Jos siitä ei ole mitään haittaa, voi olla arka kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroatko, jos kaivattusi eroaa myös?
En eroa.
t. Mies
Tiedetään. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon liian arkajalka.
Kärsitkö siitä? Jos siitä ei ole mitään haittaa, voi olla arka kaikessa rauhassa.
No on hävettävää jo reilusti aikuisena olla arka, kun kaikki muut on niin itsevarmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon liian arkajalka.
No on hävettävää jo reilusti aikuisena olla arka, kun kaikki muut on niin itsevarmoja.
Yhdenlaista vahvuutta on myöntää arkuutensa. Voisin ojentaa sulle sen verran itsevarmuutta, että haistattaisit huilut muiden itsevarmuuksille. Saat olla sellainen kuin olet. Maailmassa on itsevarmoja ja -täyteisiä ihan riittävästi. Mieluummin arka kuin ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Oon liian arkajalka.
Ai eroamaan?
On kummaa, että jos joku on toiselle tärkeä ihminen, niin miksi ei kuitenkaan kommunikoi oikeassa elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroatko, jos kaivattusi eroaa myös?
En eroa.
t. Mies
Miksi kaipaat häntä?
Trollilta jonka tarkoitus aiheuttaa pahaa mieltä kyselet !
Eli kaikki ei-vastaukset on automaattisesti trollausta sulle? :D en minäkään ole eroamassa iki kuuna päivänä, vaikka välillä fantasioinkin muista esim täällä (ja puoliso tietää). Musertuiko sun maailma nyt?
Sun puoliso tietää sun kirjoittelevan kaipausviestejä palstalle, mutta se on hänelle ihan ok? Erikoista.
En usko, että jaksan tällä tavalla lopun elämää. Aikaisemmin oli ajatus, että asiat voisivat muuttua ja edistyä. Kun on osoittautunut, että niin ei käy, on kuin pitäisi käsissään haavekodin avaimia ja katselisi kuvia siitä, mutta sitä taloa ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin et vois ruveta stay at home gf:ksi, oisko jollain tarvetta? En tosin lupaa olla aina kotona mut noin niinku periaatteessa.
Muuten voisin ottaa kaivatun tuollaiseksi, mutta haluaisin hänenkin olevan aktiivinen toimija yhteiskunnassa ja löytävän hyvän ammatin/työn. Tuntisin alistavani häntä, jos ottaisin kotiini elätiksi. -Yks ww
Vierailija kirjoitti:
En usko, että jaksan tällä tavalla lopun elämää. Aikaisemmin oli ajatus, että asiat voisivat muuttua ja edistyä. Kun on osoittautunut, että niin ei käy, on kuin pitäisi käsissään haavekodin avaimia ja katselisi kuvia siitä, mutta sitä taloa ei ole olemassakaan.
Jos kuitenkin saatte niitä pieniä paloja toisistanne viikoittain, nii sekin on hyvä?
There is no charm equal to tenderness off heart.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun pitäisi tehdä.
Hakeudu mun seuraan edes kerran vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin et vois ruveta stay at home gf:ksi, oisko jollain tarvetta? En tosin lupaa olla aina kotona mut noin niinku periaatteessa.
Muuten voisin ottaa kaivatun tuollaiseksi, mutta haluaisin hänenkin olevan aktiivinen toimija yhteiskunnassa ja löytävän hyvän ammatin/työn. Tuntisin alistavani häntä, jos ottaisin kotiini elätiksi. -Yks ww
Voihan sitä olla aktiivinen toimija ilman tietynlaista roolia, jos on vaikka kirjailija tai muuten aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä olla aktiivinen toimija ilman tietynlaista roolia, jos on vaikka kirjailija tai muuten aktiivinen.
Nojuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun pitäisi tehdä.
Hakeudu mun seuraan edes kerran vain
Se onkin sitten vähän hankalampi juttu.
Jaahas, ne on lomat lusittu. Töihin paluun sijasta haluaisin kaivatun syliin.
Operakas pusuja.