Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
En usko, että jaksan tällä tavalla lopun elämää. Aikaisemmin oli ajatus, että asiat voisivat muuttua ja edistyä. Kun on osoittautunut, että niin ei käy, on kuin pitäisi käsissään haavekodin avaimia ja katselisi kuvia siitä, mutta sitä taloa ei ole olemassakaan.
Omasta puolestani totean, että tottumiskysymys. Olisiko yli nelisen vuotta hänen kohtaamisesta ja parisen vuotta, kun en enää ole nähnyt, paitsi harvoin satunnaisesti vastaan ajaessa ja silti edelleen mielessäni. Ensimmäiset puolisen vuotta näkemättömyyden aikana toi elämäni raskaimmat tuntemukset toista kohtaan ja sitten pikkuhiljaa rauhoittui taustalla uinuvaksi hiillokseksi. Ymmärrän kyseessä olevan saavuttamaton rakkaus mutta se ei ole haalistanut tunteitani häneen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut olevani yhteisöni "Omatunto". Minulla se kilkuttaa pienestäkin.
Tai sitten olet neuroottinen lakihenkinen puritaani ja moralisti, jonka sääntökyttäys huokuu vain omasta epävarmuudesta. Rutiinien ja sääntöjen pilkuntarkka noudattaminen luo illuusion siitä, että maailma, asiat ja elämä olisivat hallittavissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että jaksan tällä tavalla lopun elämää. Aikaisemmin oli ajatus, että asiat voisivat muuttua ja edistyä. Kun on osoittautunut, että niin ei käy, on kuin pitäisi käsissään haavekodin avaimia ja katselisi kuvia siitä, mutta sitä taloa ei ole olemassakaan.
Jos kuitenkin saatte niitä pieniä paloja toisistanne viikoittain, nii sekin on hyvä?
Jos se pala kasvaa joka viikko ja on tarkoitus, että lopulta saan koko kultakimpaleen, niin sitten. -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroatko, jos kaivattusi eroaa myös?
En eroa.
t. Mies
Miksi kaipaat häntä?
Trollilta jonka tarkoitus aiheuttaa pahaa mieltä kyselet !
Eli kaikki ei-vastaukset on automaattisesti trollausta sulle? :D en minäkään ole eroamassa iki kuuna päivänä, vaikka välillä fantasioinkin muista esim täällä (ja puoliso tietää). Musertuiko sun maailma nyt?
Sun puoliso tietää sun kirjoittelevan kaipausviestejä palstalle, mutta se on hänelle ihan ok? Erikoista.
Tänne nyt voi kirjoittaa vaikka olevansa Ruotsin kuningatar. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun pitäisi tehdä.
Ota yhteyttä kaivattuun.
Vierailija kirjoitti:
LL
Tämä sopisi meihin monella tapaa.💙
Gallup: Oletko Ruotsin Kuningatar?
🔺Vähintään
🔻Ehkä myöhemmin
Mietin että koska hän on vallannut ajatukseni, ja jos joskus päädyttäisiin suhteeseen, niin voiko onnellisuuteen haljeta? Rakkaat sunnuntai terveiset ihanimmalle. Oot ajatuksissani koko ajan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
🔺Vähintään
🔻Ehkä myöhemmin
Rajoittaisi liikaa vapautta, luopuisin kruunusta jos päätyisin tuohon hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔺Vähintään
🔻Ehkä myöhemmin
Rajoittaisi liikaa vapautta, luopuisin kruunusta jos päätyisin tuohon hommaan.
Minua ei palkattaisi. Olen mies. Mutta voihan kuningattarellakin olla nykyään killuttimet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun pitäisi tehdä.
Mitään ei pidä. En odota sulta mitään, kun olet tehnyt asian selväksi. Koetan vain sopeutua.
Vierailija kirjoitti:
There is no charm equal to tenderness off heart.
Eikä mikään sydämen hellyys riitä, jos viehätysvoimaa ei ole riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuitenkin saatte niitä pieniä paloja toisistanne viikoittain, nii sekin on hyvä?
Teet oletuksia.
Juon kaupan viiniä puistossa. Tänään ei rantaa koska poltin eilen itseni.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että koska hän on vallannut ajatukseni, ja jos joskus päädyttäisiin suhteeseen, niin voiko onnellisuuteen haljeta? Rakkaat sunnuntai terveiset ihanimmalle. Oot ajatuksissani koko ajan.
Kalle
Pitäisikö laittaa sama hänelle suoraan?
Älkää olko niin negatiivisia toisianne kohtaan. Ette voi tietää mitä joku käy läpi tai mitä järjettömyyksiä on juuri kohdannut.
Yks pieni viesti rii