Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
*Sylissä, kädet lanteilla* Hyvä tyttö, just noin. Iha rentona vaa. Anna valuu ja vuotaa vaa jos tuntuu. 🥰
Välitilarakkaus, kaukorakkaus, fantasiarakkaus, optiorakkaus. Toisesta näkökulmasta onneton rakkaus, kielletty rakkaus, toteutumaton rakkaus. Toinen katsoo asiaa lisänä, toinen puutteena.
Eräälle henkilölle ihanaa sunnuntaita ja rentoa alkavaa viikkoa! Nauti kunnolla, sillä parasta elämä on ilman stressiä ja kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Välitilarakkaus, kaukorakkaus, fantasiarakkaus, optiorakkaus. Toisesta näkökulmasta onneton rakkaus, kielletty rakkaus, toteutumaton rakkaus. Toinen katsoo asiaa lisänä, toinen puutteena.
Kaunista ja osuu arkaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue yhtään tekstiä jossa enemmän kuin kolme lausetta. Ja alapeukutan ne.
Jaa ei kiinnosta. Älä tuo itseäsi esille, et ole mitään arvokasta.
samat peukutusmäärätm ...kukahan..🙄
Vierailija kirjoitti:
Mitä on optiorakkaus? Sivust
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kipeä.
Sitä myös minulle.
Vierailija kirjoitti:
Kirjaimetkin valuu alas näillä keleillä. Rauhaisaa unta ja pusu poskellesi.
Omin tämän sivusta, hyvää huomenta rakas. Jatkan vielä lepoani, vailla seuraasi, valitettavasti. Vietä kiva päivä, ajattelen sinua. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on optiorakkaus? Sivust
Optio on etuosto-oikeus, johon ei liity velvollisuuksia. Se toinen osapuoli on niin rakastunut, että pitää optiorakastajaa ykkösvaihtoehtonaan ja lähtisi heti tämän matkaan, jos kutsu tulisi. Kekseliäästi nimetty. (toiselta sivustalta nurkan takaa)
rakas päiväkirja
en oo tottunut siihen, että joku saa mut näin tolalta. yleensä mä oon se tuki.se joka jaksaa, kestää, auttaa muita selviytymään.mut sitten tuli hän ja en osaakaan hallita tätä. oon niin hauras ja yksin.
Vierailija kirjoitti:
*Sylissä, kädet lanteilla* Hyvä tyttö, just noin. Iha rentona vaa. Anna valuu ja vuotaa vaa jos tuntuu. 🥰
Noita on ollut täpötäydessä yökerhossa siis. Siinä oli vielä "Täällä on näin paljon jengiä eikä kellään ole mitään havaintoa mitä tässä tapahtuu." Parralla myös kosketellut niskaa siinä. Syli oli polttavan kuuman tuntuinen ja välillä päässyt jossain siinä lähellä nuolee ja maistamaan naista. Toi on miehelle kuuminta varmaan mitä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
rakas päiväkirja
en oo tottunut siihen, että joku saa mut näin tolalta. yleensä mä oon se tuki.se joka jaksaa, kestää, auttaa muita selviytymään.mut sitten tuli hän ja en osaakaan hallita tätä. oon niin hauras ja yksin.
Tietääkö se mies kuinka paljon sä rakastat häntä? Entä jos tunteet onkin molemminpuolisia ja molemmat kaipaatte toisianne?
Joku mies sanoi, että jos kaunis nainen on sinkku niin se johtuu siitä, että nainen on paljon kotona. Pätee varmaan ihan hyvin moniin introverttinaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakas päiväkirja
Tietääkö se mies kuinka paljon sä rakastat häntä? Entä jos tunteet onkin molemminpuolisia ja molemmat kaipaatte toisianne?
Totta kai kohde tietää. Tää oli vaan ns.liite mun sisäiseen raporttiin.
Terkut, jäätelö kutsuu espalla. Seuralaisena omat ajatukset.😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakas päiväkirja
Totta kai kohde tietää. Tää oli vaan ns.liite mun sisäiseen raporttiin.
Miten kohde tuntee sua kohtaan?
En ole ap, mutta ehkä ajatuksen voimalla? Joskus sydän oppii puhumaan kieltä, jonka vain toinen sydän kuulee, kaukaakin.