Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Itse kun kohtelee kauniisti muita voi olla hyvällä omallatunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakas päiväkirja
en oo tottunut siihen, että joku saa mut näin tolalta. yleensä mä oon se tuki.se joka jaksaa, kestää, auttaa muita selviytymään.mut sitten tuli hän ja en osaakaan hallita tätä. oon niin hauras ja yksin.
Tietääkö se mies kuinka paljon sä rakastat häntä? Entä jos tunteet onkin molemminpuolisia ja molemmat kaipaatte toisianne?
Totta kai kohde tietää. Tää oli vaan ns.liite mun sisäiseen raporttiin.
Miten kohde tuntee sua kohtaan?
Voihan se tykätä, mutta maailma ei tykkää meistä. Nyt en kommentoi asia enää.
Vierailija kirjoitti:
Joku mies sanoi, että jos kaunis nainen on sinkku niin se johtuu siitä, että nainen on paljon kotona. Pätee varmaan ihan hyvin moniin introverttinaisiin.
Tai sitten se nainen tapaa ystäviä ja harrastaa mielummin, kuin uhraa vapautensa. Voi olla myös väkivaltainen ja epätyydyttävä liitto jo takana. Saattaa ajatella "ei ikinä enää!"
Etenkin miehillä on outo ajatus siitä, että tavallisen näköinentai ruma nainen ei kelpaisi kenellekään. Ja naisessa on joku vika jos on kaunis ja sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakas päiväkirja
en oo tottunut siihen, että joku saa mut näin tolalta. yleensä mä oon se tuki.se joka jaksaa, kestää, auttaa muita selviytymään.mut sitten tuli hän ja en osaakaan hallita tätä. oon niin hauras ja yksin.
Tietääkö se mies kuinka paljon sä rakastat häntä? Entä jos tunteet onkin molemminpuolisia ja molemmat kaipaatte toisianne?
Totta kai kohde tietää. Tää oli vaan ns.liite mun sisäiseen raporttiin.
Miten kohde tuntee sua kohtaan?
Voihan se tykätä, mutta maailma ei tykkää meistä. Nyt en kommentoi asia enää.
Epäreilu maailma
Vierailija kirjoitti:
Kaukorakkaus ja fantasiarakkaus sopii niille joilla on jo oikee rakkaus. Kiva lisä. Mutta ei sovi niille keillä ei ole ketään. Sama kun hieroisi suolaa haavaan.
Tämä. Juuri tämä.
sunnuntaisuukkonen kalleimmalle, olet ajatuksissani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mies sanoi, että jos kaunis nainen on sinkku niin se johtuu siitä, että nainen on paljon kotona. Pätee varmaan ihan hyvin moniin introverttinaisiin.
Etenkin miehillä on outo ajatus siitä, että tavallisen näköinentai ruma nainen ei kelpaisi kenellekään. Ja naisessa on joku vika jos on kaunis ja sinkku.
Poikkeaako tuo jotenkin siitä ajattelusta, että päälle 30-vuotias sinkkumies on pakostakin joku mt-ongelmainen tai muuten viallinen, jos on yksin?
Joillekin on mahdoton hyväksyä, ettei kaikkien miesten ensisijainen päämäärä ole "päästä" suhteeseen.
Ilmoitteletko nainen, kun olet käymässä kotikaupungissani! Mennään kahville/teelle.
Vierailija kirjoitti:
Kaukorakkaus ja fantasiarakkaus sopii niille joilla on jo oikee rakkaus. Kiva lisä. Mutta ei sovi niille keillä ei ole ketään. Sama kun hieroisi suolaa haavaan.
Et voi rakastaa kuin yhtä ihmistä. Muu on luuloa tai selittelyä.
Ei tässä iässä jaksa mitään kissahiiri-leikkejä eikä pelaamista. Enemmän arvostaa suoraa, rehellistä ja toimivaa yhteyttä kuin mitään hippa- ja arvausleikkejä päänsä puhki pohtien. Aito, luotettava, turvallinen ja soljuva vuorovaikutus irl on parasta mitä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Välitilarakkaus, kaukorakkaus, fantasiarakkaus, optiorakkaus. Toisesta näkökulmasta onneton rakkaus, kielletty rakkaus, toteutumaton rakkaus. Toinen katsoo asiaa lisänä, toinen puutteena.
Oot väärässä, kyllä se on mulle myös puute. Iso sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kumppani ei ole sama kuin oikea rakkaus. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä iässä jaksa mitään kissahiiri-leikkejä eikä pelaamista. Enemmän arvostaa suoraa, rehellistä ja toimivaa yhteyttä kuin mitään hippa- ja arvausleikkejä päänsä puhki pohtien. Aito, luotettava, turvallinen ja soljuva vuorovaikutus irl on parasta mitä voi olla.
Ja parasta mitä voi vastapuolelle tarjota 🥰
Sitoutunut monogamia on ihmiselle luonnollisin ja psyykelle tervein vaihtoehto. On tervettä sitoutua ja kiintyä. Älkää uskoko nykyajan mädätystä, siitä tulee vaan ahdistusta ja stressiä. Aluksi voi tuntua hienolta ja nautinnolliselta vaihtaa kumppaneita kuin sukkaa, mutta pidemmän päälle siinä menee ihminen rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se nainen tapaa ystäviä ja harrastaa mielummin, kuin uhraa vapautensa. Voi olla myös väkivaltainen ja epätyydyttävä liitto jo takana. Saattaa ajatella "ei ikinä enää!"
Joo totta. Mielummin sinkkuna kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan se johtuu yleensä siitä, ettei se nainen halua parisuhdetta. Oli se sitten kaunis tai ruma.
Älä usko mitä miehet puhuu naisista, eihän ne niistä mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppani ei ole sama kuin oikea rakkaus. Ikävä kyllä.
Näin. Joten väärän kanssa varattuna kaukorakkaus on kuin hieroisi happoa silmiin ja työntäisi hehkuva rautaa persesilmään. Ei vain kiva lisämauste, eikä edes etäinen haave, vaan suoranainen alleviivaus virheille ja epäonnistumisille elämässä - jatkuva kontrasti sen välille mitä on ja mitä voisi/pitäisi olla. Sivust.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopii kyllä paremmin kuin hyvin, en edes huolisi ketään tähän oikeasti.