Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsitään puutarhanhoitajaa
Työtehtäviin kuuluvat päivittäiset ja kausiluontoiset hoitotyöt, kuten kastelu. Alueen siistinä pitämisestä vastaa puutarhan haltija. Hakijalta odotetaan itseoppineisuutta ja halukkuutta omaksua uusia menetelmiä sekä sitoutuneisuutta. Mahdolliset yhteydenotot haltijaan. Jos sopivaa hakijaa ei löydy, paikka jätetään täyttämättä.
🥳🥳🥳
Minne CV toimitetaan liitteineen (suosittelijat) ja mikä on alue, minne työ sijoittuu? Palkka ja luontaisedut?
Työ tekijänsä palkitsee. Ansioluettelon voi toimittaa minulle. Suosittelijoita ei tarvita. Tarkempia tietoja voi kysellä minulta.
Korkki kiinni pliis
En ole korkkia ikinä avannutkaan. Hauskoja juttuja voi olla ilman alkoholiakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit selville, että kaivattusi käyttää inhoamisia alusvaatteita, loppuisiko kiinnostuksesi?
Ylänuoli = kyllä Alanuoli = ei
Ei. Tähän mennessä jokaiselle miehelle on riittänyt pelkkä ohimennen maininta, että bokserit on muuten seksikkäintä mitä voi olla. Sen jälkeen en enää näe niitä inhoamiani miesten pikkuhousuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä lenkille.
Mitä musaa kuuntelet?
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä lenkille.
Virtaa lenkkeilyyn! Aika kuuma keli siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kalsarit liittyy olennaisesti aiheeseen. Aika suuri merkitys, millaisia kalsonkeja käyttää.
Eri kalsarimerkkien vertailu, hintatiedot ja mainostaminen puolestaan ei kuulu aiheeseen.
höpöhöpö, omassani oli ainakin vihje kohteelle, eikä mainos, mutta viesti poistettiin
Ai se varallisuus vink vink? Toimii gold diggereille.
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä lenkille.
Mitä musaa kuuntelet?
Tällä hetkellä en mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöreäpäinen kultaseni oletko muuttunut paljon kesäloman aikana?
Pääni on muuttunut neliskulmaiseksi
Miksi? Eikö vaimo käännellyt?
Vierailija kirjoitti:
Ajan tuhlausta tosiaan. Mulla loppuu palstailu nyt.
Joku tuli järkiinsä. Hyvä sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä lenkille.
Virtaa lenkkeilyyn! Aika kuuma keli siihen.
Liian kuuma vielä. 21 jälkeen viilenee. Eilen lenkkeilin 25ssä asteessa, eikä siinä koko matkaa kyllä juostu.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään entisen kaivatun. Hänellä oli seksikäs kesämekko, joka nuoli ihanasti kiinteän täyteläistä pebaa. Menin juttelemaan ja kysyin mitä hänelle kuului. Sanoi menevänsä naimisiin ensi kuussa. Joku ulkomaalainen kehveli oli napannut. Oli myös jättänyt opintonsa kesken. Tuli mieleen, että ulkkarikehveli oli vienyt huomion niin, että opinnotkin jäivät. Jos pitäisi veikata, niin 10 vuoden kuluttua kun lapset on tehty, he huomaavat olevansa ihan erilaisia jne. Oon kyyninen p*ska, I know. Toivottelin kuitenkin onnea ja heittelin perusfraaseja kuten "teillä on sitten paljon järjestelyjä edessä tulevina viikkoina", niin kuin asiaan kuuluu.
Siinä ehkä se ongelma onkin, et ajatellaan, et suhteen pitää kestää koko loppuelämä. Haluaako ihminen kuitenkaan suhdetta välttämättä saman tyypin kanssa 25-vuotiaana ja 45-vuotiaana. Ihmiset muuttuu, ei kaikki parit kasva yhteen. Kun et tiedä, millainen olet esim. 20 vuoden päästä, sinulla ei ole riittävästi tietoa tehdäksesi päätöksen, että ollaan loppuelämä yhdessä. Myös puoliso voi muuttua ja hänen halut ja toiveet muuttua. Avioitumiseen voi vaikuttaa myös ihan rahalliset jutut, periminen jne., tai joku voi haluta lapset vasta avioliitossa. Eli osalle on sopimusasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä lenkille.
Mitä musaa kuuntelet?
Tällä hetkellä en mitään.
Luonnonääniä luonnonhelmassa. Se on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreäpäinen kultaseni oletko muuttunut paljon kesäloman aikana?
Olen huomannut, että kun ikää on tullut lisää, elimistöni metabolia on huomattavasti hidastunut ja läskiä on tullut salakavalasti lisää. Joutuu neuroottisesti miettimään, mitä saa syödä ja mitä ei, jos haluaa säilyttää painonsa normaalissa mitoissa.
Onko kaivatulla ollut hyvä päivä?
höpöhöpö, omassani oli ainakin vihje kohteelle, eikä mainos, mutta viesti poistettiin