Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
En mä halua eläkkeellä olevaa pappaa.
En mäkään. En ole vielä mummo iässä.
Vähän lämmin ilma lämmittää pakastepizza!!! Tsiisus. Aivan hulluja asteita vielä tässä vaiheessa iltaa, koska nää helteet loppuu.
Onneksi en tee kaivatun töitä, mulle sopii ilmastoitu toimisto oikein hyvin kesät talvet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan et muuttua saa.
Muutun koko ajan.
Miten se meni. Seitsemän vuoden välein ihmisen kaikki solut ovat uusiutuneet. Paitsi aivosolut, jotka ainoastaa kuolee vähitellen.
Juuri näin. Lisäksi myös munasolut pelkästään kuolee vähitellen, eivät uusiudu.
Uusien tutkimusten mukaan aivosolut kyllä uusiutuu, mutta niitä kuolee enemmän ,kun uusia syntyy. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Turun näköiset sortsit Prismassa. Harmi, ettei niiden sisällä ollut tuttua miestä.
Pullottiko?
Uusi mies, tosiaan kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin björn borgin boxerit. Pitäis olla laadukkaat mutta hiostaa inhottavasti.
Ok. Pistetään tieto korvaan taakse. Potentiaaliselle miesystävälle ei osteta BB-kalsarieta lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä henkilöä joka vastaa täällä viestiin tyyliin, "olit siinä ja sanoit hei ja juttelimme pajuista". Wtf kuvitteleeko tai onko joku oikeasti niin epätoivoinen että luulee puhuvansa kohteelleen 🤯
Ei, vaan ihan ketjujen alusta asti osalla on ollut tapana vastata kuin vastaisi kaivatuilleen. Niin minäkin teen, mutta harvemmin kuvittelen oikeasti vastaavani hänelle.
Se tapa oli tosiaan ketjujen alussa, mutta ei se enää ole kuin muutaman hassun tapana ja vaikuttaa vain omituiselta 😅 nämä on eri meiningin ketjuja kuin ne vanhat jotka alkoi sanoin ei herkille 😎
On edelleen yleisesti tapana, vaikka kuinka edelleen jaksat vängätä asiaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä henkilöä joka vastaa täällä viestiin tyyliin, "olit siinä ja sanoit hei ja juttelimme pajuista". Wtf kuvitteleeko tai onko joku oikeasti niin epätoivoinen että luulee puhuvansa kohteelleen 🤯
Ei, vaan ihan ketjujen alusta asti osalla on ollut tapana vastata kuin vastaisi kaivatuilleen. Niin minäkin teen, mutta harvemmin kuvittelen oikeasti vastaavani hänelle.
Se tapa oli tosiaan ketjujen alussa, mutta ei se enää ole kuin muutaman hassun tapana ja vaikuttaa vain omituiselta 😅 nämä on eri meiningin ketjuja kuin ne vanhat jotka alkoi sanoin ei herkille 😎
On edelleen yleisesti tapana, vaikka kuinka edelleen jaksat vängätä asiaa vastaan.
Ei kyllä ole, vaikka kuinka jaksat vängätä vastaan. Sua pidetään vain omituisena.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan täst eteenpäin käyttää vain stringejä.
Kaipaan, mustiin pukeutuvaa neitoa! 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan täst eteenpäin käyttää vain stringejä.
Olen nainen. Kokeilin kerran stringejä. Heitin ne roskiin.
Wizardsaru_Tomi INFP-AvPD kirjoitti:
Kaipaan, mustiin pukeutuvaa neitoa! 🖤
Meitä on monia.
Hei nainen, kelpaat juuri tuollaisena kuin olet. Olet ihana <3
Mun jutut kuolee kasaan ilman sua.
Se johtuu siitä että oon oikeesti vaan aika mielenkiinnoton, paitsi silloin kun pilailen muiden kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä että oon oikeesti vaan aika mielenkiinnoton, paitsi silloin kun pilailen muiden kustannuksella.
Kokeile joskus pilailemista itsesi kustannuksella. Katso, miten silloin tuulet kääntyy.
Postitäti kertoi, että hakemuskirjelmä ei lähde eteenpäin, jos kirjeessä lukee minulle.