Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Mun jutut kuolee kasaan ilman sua.
Miten ne nyt kuolisivat? Hyvin olet tähänkin asti pärjännyt.
Kaivatun kalsarit liittyy olennaisesti aiheeseen. Aika suuri merkitys, millaisia kalsonkeja käyttää.
I could easily forgive his pride, if he had not mortified mine.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kalsarit liittyy olennaisesti aiheeseen. Aika suuri merkitys, millaisia kalsonkeja käyttää.
Todellakin. En nyt jatka aiheesta enempää, mutta liittyy olennaisesti haluttavuuteen imo.
Sitten ketju hiljenee, jos joku aihe kielletään. Pelkkiä kaipaan sua -viestejä on turhauttavaa lukea, kun ei saa mitään tunnisteita, et vois olla omalta kaivatulta. Vois ees haaveilla hiukan.
Höpö,höpö. Itse ainakin tykkään, jos on kalju raamikas mies.
Vierailija kirjoitti:
Wizardsaru_Tomi INFP-AvPD kirjoitti:
Kaipaan, mustiin pukeutuvaa neitoa! 🖤
Meitä on monia.
Häntä on vain yksi ainutlaatuinen! Yön Prinsessani 👸🏻💕🧙🏻
Kaipaan niitä aikoja kun kaipausketjua oikeasti pystyi lukemaan. Tämä nykyinen spämmitehtailu on surkeaa ajan hukkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin björn borgin boxerit. Pitäis olla laadukkaat mutta hiostaa inhottavasti.
Mä alan täst eteenpäin käyttää vain stringejä.
Olen nainen. Kokeilin kerran stringejä. Heitin ne roskiin.
Olen nainen, enkä muita kuin stringejä käytäkään.
Pyöreäpäinen kultaseni oletko muuttunut paljon kesäloman aikana?
Vierailija kirjoitti:
Pyöreäpäinen kultaseni oletko muuttunut paljon kesäloman aikana?
Pääni on muuttunut neliskulmaiseksi
Näin tänään entisen kaivatun. Hänellä oli seksikäs kesämekko, joka nuoli ihanasti kiinteän täyteläistä pebaa. Menin juttelemaan ja kysyin mitä hänelle kuului. Sanoi menevänsä naimisiin ensi kuussa. Joku ulkomaalainen kehveli oli napannut. Oli myös jättänyt opintonsa kesken. Tuli mieleen, että ulkkarikehveli oli vienyt huomion niin, että opinnotkin jäivät. Jos pitäisi veikata, niin 10 vuoden kuluttua kun lapset on tehty, he huomaavat olevansa ihan erilaisia jne. Oon kyyninen p*ska, I know. Toivottelin kuitenkin onnea ja heittelin perusfraaseja kuten "teillä on sitten paljon järjestelyjä edessä tulevina viikkoina", niin kuin asiaan kuuluu.
Mua ei kiinnosta juurikaan, millaisia kalsareita kaivatulla on vaan se, mitä niiden alla on.
Ajan tuhlausta tosiaan. Mulla loppuu palstailu nyt.
Jos saisit selville, että kaivattusi käyttää inhoamisia alusvaatteita, loppuisiko kiinnostuksesi?
Ylänuoli = kyllä Alanuoli = ei
Mammat tulkaa syömään ..woltilta tulee ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään entisen kaivatun. Hänellä oli seksikäs kesämekko, joka nuoli ihanasti kiinteän täyteläistä pebaa. Menin juttelemaan ja kysyin mitä hänelle kuului. Sanoi menevänsä naimisiin ensi kuussa. Joku ulkomaalainen kehveli oli napannut. Oli myös jättänyt opintonsa kesken. Tuli mieleen, että ulkkarikehveli oli vienyt huomion niin, että opinnotkin jäivät. Jos pitäisi veikata, niin 10 vuoden kuluttua kun lapset on tehty, he huomaavat olevansa ihan erilaisia jne. Oon kyyninen p*ska, I know. Toivottelin kuitenkin onnea ja heittelin perusfraaseja kuten "teillä on sitten paljon järjestelyjä edessä tulevina viikkoina", niin kuin asiaan kuuluu.
No saapahan ainakin nätit lapset ja varmasti oli kivat häät, tuskin tulee katumaan. Elämä on elämää varten annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa edelleen mun kassahihnalle jäänyt jäätelö. No menen huomenna ostamaan uuden. Ja tarkkailen kuin haukka, että se tulee mukaani.
Hah, katsoin leffan, jossa tyyppi osti jäätelöä ja tapasi kaupassa entisen elämän ihmisen viettäen hänen kanssaan koko elokuvan ajan. Ja minä parka mietin sen jäätelön kohtaloa. Olisi edes näytetty miten sille kävi.
En katso miesten pullotuksia, ja toisekseen sortsit roikkuivat rekissä.