Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Poistin eston eräässä sovelluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kauniille naapurin rouvalle.
Ikäni puolesta voisin olla rouva, mutta olen neiti. Enkä ole edes kaunis, mutta kiitos
Olet maailman ihanin nallekarhu.
Katson sinua tarkasti.
Kuulen sanat: Hyvännäköinen mies.
Naurahdan, niinpä vissiinkin.
hellä hipaisu poskellesi, nuku hyvin
Sinua,
minä
Pidän sinusta sellaisena kuin olet. 😗
Täytyy pitää sitten itse puutarha kunnossa. 🌸🌼🍀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raavituttaa
Onko kutina raavittavissa.
Vanhat haavat aukeavat kun niitä raapii. Koko sielu ruvella.
Terveisiä naisten hotellilomalta. Tulin sanomaan just sinulle, että et ihan heti unohdu, vaikka palsta alkaa jäädä. Kerro minulle, miksi minä ja sinä ja mitä meidän välillä oikein oli?
Pietari kutsuu naista kirjaimellisesti heikommaksi astiaksi. Ilmausta ei tarvitse tulkita naista väheksyväksi, ikään kuin nainen ei olisi henkisiltä kyvyiltään miehen vertainen. Parempi selitys on, että naiset ovat yleensä miehiä fyysisesti heikompia. Naiset ovat ehkä myös keskimäärin miehiä emotionaalisesti herkempiä. Tämä saattaa liittyy naisen tehtävään äitinä. Lapset ovat hyvin herkkiä ja hauraita ja äiti on heille tärkein ihminen maanpäällä. Luoja on voinut hienosäätää naisen tunne-elämän juuri äidin tehtävää silmällä pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raavituttaa
No ei vaan, ihan hyvin mulla menee
Ovatko naiset herkempiä vai onko herkkyyden ilmaiseminen ollut aiemmin sopimatonta miehelle? Onneksi maailma on muuttunut sen suhteen parempaan suuntaan, että nykyisin ajatellaan, ettei herkkyyden ilmaiseminen tee ihmisestä yhtään heikompaa päin vastoin nähdään jopa vahvuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raavituttaa
No ei vaan, ihan hyvin mulla menee
Mutta sillain se kuulkaa menee. Hyvin pyyhkii täälläkin kaikesta huolimatta.
Välillä on raapaistava pinnastakin.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreäpäinen kultaseni oletko muuttunut paljon kesäloman aikana?
Olen pehmeämpi😌
Terveisiä sohvalta jonka kuvittelen meren rantaan kalliolle, vaahtopäät kastelee ajoittain sen kankaan, jään yöksi tähän ja kun pimenee, kaipaan vähän.
Vierailija kirjoitti:
Poistin eston eräässä sovelluksessa.
Mutta et minulta. Lisäsin numerosi taas kerran puhelimeeni, mutta yhteystietojen kohdalle ei ilmaantunut whatsapp. Olen syvästi surullinen. E
Vierailija kirjoitti:
hellä hipaisu poskellesi, nuku hyvin
Sinua,
minä
Kuin myös rakas. Toiv joskus saan sut kainaloon nukkumaan.
Emilialle iso pusu huulille matkojen takaa 😚
Ihmiset poistatti mun täysin asialliset viestit. Ei mitään kirosanoja tai törkeyksiä. Pelkästään "väärä" mielipide!
Olet kuin herkullinen vanukas.