Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Miten kohtelet kaivattuasi?
Kuin kalleinta aarrettani.
Vierailija kirjoitti:
Mikä otettaisiin meidän yhteiseksi sukunimeksi?
Molemmat pitäisivät omansa. En luovu mun nimestä, siihen on jo sen verran viitattukin että sillä on oma ammatillinen asemansa, eikä mun nimi sopisi hänen etunimensä kanssa.
Ihastukseni ei ole kohdellut minua hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin kallein astiasto olisi lyöty kallioon.
Niin. Sirpaleet voi kasata ja liimata, mutta ikinä se ei ole enää sama astiasto. Jos liian monta kertaa paiskotaan ja liimataan - liima tekee lopulta kovan kuoren.
Kaksi osapuolta. Kysymykset, joihin ei saa vastauksia, synnyttävät uusia. Olisi mukava, jos vastaisit, kun se on ajankohtaista. Ei tarvitsisi keksiä vastauksia itse ja osuisi todennäköisemmin oikeaan.
Vastaisin, jos olisi kysymys mihin vastata
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle kohtalotoverilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sirpaleet voi kasata ja liimata, mutta ikinä se ei ole enää sama astiasto. Jos liian monta kertaa paiskotaan ja liimataan - liima tekee lopulta kovan kuoren.
Sirpaleet tuo onnea, sanotaan. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua enää nähdä.
No mutta tämänpä voinkin sopivasti omia, kun tulin muutaman päivän poissaolon jälkeen vilkaiseen ketjua (ei pitänyt enää palata, mutta tylsä pitkä automatka). Jos totta puhutaan, tässä vaiheessa minua ei liikauta mikään. Itse olisin ollut valmis näkemään savun jo laskeuduttua, mutta parempi varmasti, jos ei nähdäkään. nn
Vierailija kirjoitti:
Miten kohtelet kaivattuasi?
Irl hänen toivomallaan tavalla. Täällä pääosin hellästi. Silloin kun en ymmärrä häntä, yritän ymmärtää ja lopulta kuulostan Pahasen Leenalta, (vaikken kuulostakaan vaan kuin väsyneeltä äidiltä, joka ei saa vastauksia teiniltä, joka on lukkiutunut huoneeseensa). Voin kuulostaa muiltakin sketsihahmoilta.
Muistakaa miehet: naimisiin vain, jos nainen haluaa innostuksella ottaa teidän sukunimenne omaksi sukunimekseen ja kantaa sitä ylpeydellä. Perheiden hajoamisen alku ja juuri on siinä, että että naiset eivät halua tulla yhdeksi lihaksi ja perheeksi miehen kanssa, jonka ovat itse valinneet vaan pitävät rinnalla eri identiteetin eri sukunimen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi osapuolta. Kysymykset, joihin ei saa vastauksia, synnyttävät uusia. Olisi mukava, jos vastaisit, kun se on ajankohtaista. Ei tarvitsisi keksiä vastauksia itse ja osuisi todennäköisemmin oikeaan.
Vastaisin, jos olisi kysymys mihin vastata
Niitä on ollut lukuisia.
Ampiainen olisi hyvä sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi kaipaavista on näköjään ikinä päässyt rakastelemaan, on vaan pantu.
Ei kaikki edes tykkää rakastelusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle kohtalotoverilta.
Täälläkin kohtalotoveri
Vierailija kirjoitti:
Ampiainen olisi hyvä sukunimi.
Haha, kaivattuni luonne ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat miehet eivät naiseltaan liikoja vaadi vaan keskittyvät itse näyttämään, että ovat sen arvoisia!
Parhaiden miesten ei tarvitse vaatia, koska ovat voineet vain valita ne parhaimmat naiset.
Parhaista naisista kannattaa pitää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan, etenkään irl.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Tykkään enemmän panemisen kaltaisesta seksistä, tai nussimisen. Kiihottavampaa kuin rakastelu, intohimoista ja vähän rietasta.
Yleensä ihmiset ymmärtävät sosiaalisen kömpelyyden ihastumisissa. Ainakin jos vaikka viestillä tai kirjeellä selittää asian.