Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Miten kohtelet kaivattuasi?
Suurinpiirtein neutraalisti.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään, kun en häntä näe juuri koskaan
Vierailija kirjoitti:
Kuin kallein astiasto olisi lyöty kallioon.
Niin. Sirpaleet voi kasata ja liimata, mutta ikinä se ei ole enää sama astiasto. Jos liian monta kertaa paiskotaan ja liimataan - liima tekee lopulta kovan kuoren.
Yhdyn Lakkoon. Ostan vaan Juotavaa ja tupakkaa kunnes taas Nähään 🤩 ja siideri sipsiä
Kävin siel kaupassa. Tunti sit. Sitä kun on vähän kö skitso niin tietty kun haaveilee ketjun mukaan et mitäs nää kaipaajat. Sit kun mennöö kassalle niin siel oli 2 poliisiautoa. Taitaa olla nuorten palsta tää.
Mut viime vuonna sai J kirjoitella kun Needs Romantic 🥰 joskus tai mielenmukaan on kivaa olla Nyt ostolakko ja Erakko ja tuijottaa peiliin . Kaupassakin meidän miittivalvoja oli Kivasti käyny parturissa 👋👍
Vierailija kirjoitti:
Mikä otettaisiin meidän yhteiseksi sukunimeksi?
En halua vaihtaa sukunimeäni, mutta jos haluat (jos kaivattu haluaisi) ottaa minun sukunimeni niin se sopii.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisit luultavasti kaksiosaisen sukunimen. Minä tykkäisin, että olisi sama sukunimi, mutta sinun päätöksesihän se olisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole osannut käsitellä tilannettani, en sitten millään. Nolostelen. Joten huonosti ja sekin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat pitää omansa. Paras vaihtoehto. Sivusta tokikin.
Vierailija kirjoitti:
Pattinen-Jumila
Tykkä-Eitykkä
Kainola-Vienola
Muurikello-Rajamaa
Siinä muutama vaihtoehto sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat nähdä kaivattuasi, niin miten osoitat sen hänelle? Olemalla passiivinen?
Ei ole mitään millä osoittaa. Estetty ja ohis käytöstä häneltä. Mitäpä tässä muutakaan voi ?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua kaivattuni. Olisitpa täällä, niin saisin painautua yöksi selkääsi vasten ja helliä ja silitellä sinua selästä, käsivarsista, vatsasta ja rinnoista. Sen lisäks antaisin suukkoja sun kaulalle ja niskaan.
Sori, mut nyt en ota edes kissoja iholle, kämppä on kuin sauna ja hiki virtaa tuulettimista huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitan mieluummin kuin tapitan. 😊
Kirjoita suoraan viestillä. Wa tai normi viesti. Lupaan vastata täydellä sydämellä
Millaista viestiä olisi tulossa, niin ehdin valmistautua. Vaikka tuskin oot mun hän.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko olla yhteinen?
Päiville Rakkaudellinen natsitervehdys 🥰👋
T. Persoona Muurinpohjanlettu Kettu kortti
Lihotuskuuri vai Pankkiin yhdessä xF
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään, emme näe koskaan. Sen kerran kun tuossa nähtiin, kohtelin torjuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin kallein astiasto olisi lyöty kallioon.
Niin. Sirpaleet voi kasata ja liimata, mutta ikinä se ei ole enää sama astiasto. Jos liian monta kertaa paiskotaan ja liimataan - liima tekee lopulta kovan kuoren.
Kaksi osapuolta. Kysymykset, joihin ei saa vastauksia, synnyttävät uusia. Olisi mukava, jos vastaisit, kun se on ajankohtaista. Ei tarvitsisi keksiä vastauksia itse ja osuisi todennäköisemmin oikeaan.
Olitko se sinä oikeasti?! Olit ilman paitaa? Pääsisinpä näkemään sinut. Olis aika paljon asiaa mielen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat miehet eivät naiseltaan liikoja vaadi vaan keskittyvät itse näyttämään, että ovat sen arvoisia!
Parhaiden miesten ei tarvitse vaatia, koska ovat voineet vain valita ne parhaimmat naiset.
Moikattiin tänään parkkiksella. Olet kaunis 😍
T. Peppi