Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen luonne ampiaisilla on?
Mitäpä luulet?
Palvelevat altruistisesti kuningatarta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kohtelet kaivattuasi?
En mitenkään, emme näe koskaan. Sen kerran kun tuossa nähtiin, kohtelin torjuvasti.
Tehokas keino saada kaipaus loppumaan. Sivusta.
Ampiaisella on vttumainen ja äkäinen luonne. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammoille remmiä.
Mitäs kompottia tänään?
Otetaan viiniä. Huomenna pitäis lähtiä ajamaan 400km, mutta taidan jättää välistä ja ottaa omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kohtelet kaivattuasi?
En mitenkään, emme näe koskaan. Sen kerran kun tuossa nähtiin, kohtelin torjuvasti.
Tehokas keino saada kaipaus loppumaan. Sivusta.
Ei se siihen kyllä mitenkään vaikuttanut, ei mulla ole tähän koskaan liittynyt halua tai tarvetta päästä yhteen toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä ei voi kertoa, jos ei kiinnosta? Miksi pitää pelailla ja tuhlata toisen aikaa?
Jos ei ole sanonut ei, eikös se jo kerro jotain? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
On vanha vertauskuva "kiukkuinen kuin ampiainen" tai "vihainen kuin ampiainen". Tosiasiassa tuo kuningattaren palvelu lienee ensisijainen luonne, kiukku tulee vasta silloin kun amppari joutuu puolustautumaan tai puolustamaan. Takanurkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vanha vertauskuva "kiukkuinen kuin ampiainen" tai "vihainen kuin ampiainen". Tosiasiassa tuo kuningattaren palvelu lienee ensisijainen luonne, kiukku tulee vasta silloin kun amppari joutuu puolustautumaan tai puolustamaan. Takanurkasta.
Amppari on aina puolustuskannalla. Muut pistiäiset pistää vain syystä, amppari ihan huvikseen.
Oletko sinä sitten kuningatar?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä ei voi kertoa, jos ei kiinnosta? Miksi pitää pelailla ja tuhlata toisen aikaa?
Jos ei ole sanonut ei, eikös se jo kerro jotain? Sivusta
Tämän takia minä jumitan täällä, ja tähän se päätään seinään hakkaava emoji-gif. Sivujumi.
Vierailija kirjoitti:
Niin monta viikkoa ja kuukautta meni, että ei kelpaa pelkkä ystävyys sen jälkeen.
Missä asiassa meni aikaa? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Toista kertaa minä en pyydä, jos vastakaikua ei tule.Minulle tulee tunne, että syyllistät kaikesta vain minua. Tiedät sisimmässäni miten asiat ovat.
Piti lisätä, että sullahan on vielä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän panemisen kaltaisesta seksistä, tai nussimisen. Kiihottavampaa kuin rakastelu, intohimoista ja vähän rietasta.
Sama. Rakastelu on tylsää ja vähän jotenkin kiusallistakin, alkaa vain naurattaa kaikki siihen liittyvä kornius. Mä tykkään dominoida miestä, en satuta mutta käsken kyllä ja muutenkin ohjaan tilannetta, mikään hidas hellä silmiintuijotteluseksi ei ole mua varten.
Joo, sama täällä. P*nen miestä miten tykkään. Mutta eivät ne kehvelit yleensä kestä tarpeeksi pitkään. Nyt on selibaatyia takana kun on niin vaikeaa löytää tarpeeksi laadukas vakkari.
You pierce my soul. I am half agony, half hope.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa sukunimekseni Hylkiö, Seka-Sikiö (Sikiö on sukunimi), Ääliö tai Vihattu. Ei tarvitsisi esitellä, kun näkyisi nimi naamasta. 🥳
Mä olisin kai sitten Pers-Jalkanen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ampiainen olisi hyvä sukunimi.
Mieluummin Kimalainen tai Mehiläinen. Paljon sympaattisempia mielikuvia tulisi kuin ampiaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Toista kertaa minä en pyydä, jos vastakaikua ei tule.Minulle tulee tunne, että syyllistät kaikesta vain minua. Tiedät sisimmässäni miten asiat ovat.
Jos vastakaikua ei tule, ehkä siitä kannattaa vetää johtopäätökset.
Me voitais ottaa sukunimeksi esim. Kekkosin. Enemmän kuin Kekkonen. Suomen mahtavin.
Vierailija kirjoitti:
Asioita ei tarvitse hyväksyä mutta voi ymmärtää.
Niin monta viikkoa ja kuukautta meni, että ei kelpaa pelkkä ystävyys sen jälkeen.