Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis voit tietää?
Arvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisin sopia tän jutun. En oo ansainnu tollasta valehtelua ja juttujen levittämistä. Vielä kun ne ei edes oo totta.
Kaivattusiko sinusta levittää juttuja?
En oo ihan varma. Mutta tuntuu että joku jauhaa jotain ihme tarinaa, mikä ei ole totta. Haluaa karkottaa ihmiset pois mun ympäriltä. Todella törkeääkin juttua. Ihan kun joku haluaisi mulle pahaa.
Mistä sä tiedät että joku jauhaa tätä ihme tarinaa?
On jatkunu jo monta vuotta. Oon ollu kaikille aina reilu. En ymmärrä miksi. Haluan tietää miksi ja miten sen saa loppumaan.
ei täällä mitään tuollaista ole näkynyt. Ettei kuitenkin olisi harhat, joihin olet alkanut uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Oon tänään täysin vakuuttunut siitä, että sun täytyy olla oikeasti pohjimmiltasi mukava ihminen. Välillä olen ollut siitä vähän epävarma, mutta intuitioni on ollut ihan oikeassa alusta asti.
🙄
Yö on mun maa, yö on mun kunta, nähdään siellä, yritän saada unta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mammat kaipaus seis ja syömään. Sedällä on taas herkku ateria tarjolla
Varmaan parsaa ja lihapullia sopraanoa laulavalle lihavalle ladylle kunnes Oivaa ei enää ole, ja toivon mukaan ei ladya toivoo naapurusto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tarvitse toimia mitenkään. Miksi pitäisi? Tämä nainen vaan kuluttaa aikaa turhaan haavemaailmaansa. Hänellekin olisi paras ymmärtää mikä tilanne oikeasti on.
Et sinäkään tunteitasi mieheesi saisi noin vain katkeamaan.
Eikä pidä saadakaan omaa miestä kohtaan. Mutta enpä itse olisi ikinä sekaantunut varattuun. Ei kannata lähteä kehittämään tunteita varattua kohtaan
Ei tunteita keksitä tai kehitetä mistään, niitä ei valita. Toivottavasti äkkirakastut johonkuhun vielä, niin ymmärrät jotakin elämästä.
Juuri näin.
Sade, ei ropise. Mutta sydän rapisee, hauraan hapras. Sade vihmonut.
Vierailija kirjoitti:
Oon tänään täysin vakuuttunut siitä, että sun täytyy olla oikeasti pohjimmiltasi mukava ihminen. Välillä olen ollut siitä vähän epävarma, mutta intuitioni on ollut ihan oikeassa alusta asti.
Ei mua kukaan ole epämukavaksi sanonut. Ystäviä on paljon, ja he pitävät yhteyttä, vaikka itsellä ei ole ollut aina voimavaroja.
Itse ainakin lähtökohtaisesti ajattelen, että ihmiset ovat mukavia. Ja ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mammat kaipaus seis ja syömään. Sedällä on taas herkku ateria tarjolla
Varmaan parsaa ja lihapullia sopraanoa laulavalle lihavalle ladylle kunnes Oivaa ei enää ole, ja toivon mukaan ei ladya toivoo naapurusto
Oot aivan hullu. kyllä oli taas niin hyvät ruuat että oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään loikoilla kuumat kesäyöt divaanilla ihastukseni leyhytellessä palmunlehtiviuhkalla toisinaan viinirypäileitä suuhuni tiputellen.
Näin meillä.
Minulla on vaan viikunanlehti, mutta olenkin köyhä.
Näin mulla.
Minun nettiasiat ei kuulu sulle. Ole hyvä ja lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Sade, ei ropise. Mutta sydän rapisee, hauraan hapras. Sade vihmonut.
Pilvi tulkoon päällesi ja antakoon sateensa virvoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis voit tietää?
Arvaan.
Pitää todistaa aistinvaraisesti.
Naisenmieli on ailahtelevainen. Muuta ei voi todeta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jotain mitä sinä et.
Ja minä tiedän paljonkin mitä sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Miten erilaiset iltaviestit 24115, 24116
Numero muuttuu heti, jos sitä ennen poistuu yksikin viesti. Kerro mieluummin viestien sisällöstä.
Juo kylmää, käy uimassa ja laita jäitä hattuun. Tarjoan etähalauksen, joka sisältää suukon.